| کد خبر: 18205 |

◄ مهر سکوت بر لب نوریان!

تین نیوز | علیرغم تاکید دولت و مجلس در خصوص بررسی سانحه هوایی ایران 140 تاکنون هیچ واکنشی از سوی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی مشاهده نشده است.

به گزارش تین نیوز، طی روزهای گذشته و با توجه به حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری در تهران همه مسئولان دولتی و دست اندرکاران بخش خصوصی اظهارنظرهای مختلفی در این زمینه مطرح کردند، ولی نکته جالب توجه سکوت عجیب قائم مقام وزير راه و شهرسازی در امور هوانوردی است.

نوریان که تا چندی پیش تعامل خوبی با رسانه های مختلف داشت و به واسطه مسئولیتش در عرصه های مختلف هوانوردی، نظرات کارشناسی خود را ارائه می داد، اکنون با گذشت یک هفته از سانحه هواپیمای ایران 140 هنوز اظهار نظری در این زمینه نداشته، و در سکوت کامل خبری به سر می برد.

در حالی که تمامی مسئولان دولتی تاکید ویژه ای نسبت به موضوع سانحه هواپیمای مسافربری در تهران داشتند و نظرات متفاوتی در این زمینه مطرح کردند ولی تا امروز هیچ واکنشی از سوی نوریان مشاهده نشده است.

اگرچه امروز مراسم گرامیداشت جان باختگان هواپیمای سانحه دیده ایران 140 با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مسجد قدس فرودگاه مهرآباد برگزار شد، ولی کماکان نوریان در این زمینه هیچ اظهارنظری نداشته است.

حال سوال اصلی اینجاست که چرا با گذشت حدود یک هفته از سرنگونی هواپیمای مسافربری در تهران هیچ اظهارنظری از سوی این مقام مسئول ارائه نشده است؟

گفتنی است یکشنبه گذشته (19 مرداد) یک فروند هواپیمای ایران 140 هنگام بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد به دلیل از دست دادن یکی از موتورها، در محدوده شهرک آزادی تهران سرنگون شد. در این سانحه دلخراش 39 تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اصغری 0 0

    ایشان اطلاعات فنی در این خصوص ندارندکه بتوانند اظهار نظر نمایند لذا بهتره مهر سکوت اختیار کنند.

  • 0 0

    دکتر جهانگیریان منصوب دکتر آخوندی هست نه دکتر نوریان شاید به نشان اعتراض ایشان حرفی نمی زنند

  • افشاگر 0 0

    چی بگه خوب؟ حرفی برای گفتن نداره اگر اینها کاری از دستشون بر می اومد تا حالا که یک سال و أندی از عمر دولت می گذرد کرده بودند. نه تنها ایشون بلکه خود وزیر هم اگر کار مفیدی کردند مدیونند که اطلاع رسانی نکنند

  • شاهرخ ظهرابزاده 0 0

    البته ایشان کار صحیح رو انجام می دهند. اظهار نظر " " رسمی " " در خصوص سانحه تنها در صلاحیت کمیته مربوطه است و دیگرانی که قبل از انجام بررسی سانحه به اعلام نظر پرداخته اند اشتباه کرده اند.

  • مطلع 0 0

    جناب اصغری نمی دانم کجای صنعت حضور دارید اما اگر در دیدگاهتان تقوای بیشتری لحاظ می کردید و واقع بینانه تر اظهار نظر می کردید می دیدید که حداقل دانش هوانوردی ایشان از ریاست کنونی سازمان, مدیر عامل شرکت فرودگاه ها بیشتر است دلیل سکوت را بایستی در علت عدم حضور در جلسه بازدید اعضای کمیسیون عمران در سازمان جستجو کرد دلیل سکوت را در عدم توجه به دیدگا ه های ایشان در صنعت هوانوردی از جانب علمای معزز وزارت راه باید جستجو نمود واگذاری مسئولیت و عدم اختیار که هنر نیست شما فرض کنید فردا وزیر شوید اما بدون اختیار چکاری می توانید بهتر از این انجام دهید. کاش مهر سکوت ایشان می شکست و برخی ملاحظات اجازه بیان مطالب می داد البته بر این اعتقاد نیستم که این پیامبر شفا دهنده است ولی فقط می دانم کور نمی کند و هزار اما و اگر دیگر …

  • جارچی 0 0

    این بنده خدا قبلا هم چند بار تو امور ابتدایی تر اظهار نظر کار شناسی کرد که هیچکدام درست از آب در نیامد من هم جای او بودم سکوت می کردم. اتفاقا الان که همه سر این قضیه دنبال مقصر می گردند این آقا هرچی جلو چشم نباشه بهتره چی کارش دارید شما می خواهید خرابش کنید؟ جارچی قول می ده که جای خالی او را برای شما پر کنه خدا و کیلی بیائید تو همین صفحه امتحان کنید سئوالاتی را که می خواهید در این رابطه بدانید از علاقمندان و کارشناسان بی پارتی کامنت گذارتان جویا شوید از جمله شخص شخیص بنده، قضاوت هم با مردم پس بسم ا…

  • امیر 0 0

    لازم نیست اگه بگین تخصص ندارند که خیلی بدتر است کسی که قائم مقام وزیر است دسترسی به منابع و اطلاعات اول دارد

  • 0 0

    ظهراب جون تو که لالایی بلدی چرا خودت خابت نمی بره دلبندم شما که مثل زبلخان همه جا هستی و بابت همه چی هم اظهار نظر کارشناسی از خودت در مکنی

  • افشاگر 0 0

    این قضیه مهر سکوت چیه که همه مسؤولین به آن مبتلا هستند آقای مطلع؟ پدر مملکت(مردم) را همین مصلحت اندیشی ها و مهر سکوت ها در آورده این آقا اگر اختیار نداره اشتباه زیادی کرده مسؤولیت قبول کرده. خدایا: مرا ازاین فاجعه پلید " مصلحت پرستی " که چون همه گیر شده، وقاحتش از یاد رفته و بیماریی شده که از فرط عمومیتش، هر که از آن سالم مانده، بیمار می نماید مصون بدار، تا: " به رعایت مصلحت، حقیقت را ذبح شرعی نکنم ". دکتر علی شریعتی

  • خبرنگار 0 0

    سقوط هواپیما در چناران» سرویس: استان ها - خراسان رضوی کد خبر: ۹۳۰۵۳۱۱۶۴۶۹ جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶ hemmat khahi - ۱۶-۴۹. jpg فرمانده انتظامی چناران گفت: سقوط یک فروند هواپیمای شخصی در سیدآباد چناران، دو مجروح بر جای گذاشت. سرهنگ قربان صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان با تایید این خبر خاطرنشان کرد: یک فروند هواپیمای آموزشی شخصی «تک موتوره» در حوالی روستای سیدآباد واقع در ۲۰ کیلومتری چناران سقوط کرد که خلبان و دیگر سرنشین هواپیما مصدوم شدند. وی افزود: این هواپیما از نوشهر عازم فرودگاه آموزشی تفریحی گلبهار بود که به علت اتمام سوخت مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه باند خاکی جنوب سیدآباد شد که به علت ناتوانی خلبان در کنترل هواپیما به خاکریز برخورد کرد و قسمت جلوی کابین هواپیما از بال جدا شد. فرمانده انتظامی چناران گفت: هواپیمای حادثه دیده از نوع یورو فکس تک موتوره آموزشی دو نفره بود.