| کد خبر: 142645 |

قربانی مطرح کرد:

حمایت نمایندگان خراسان شمالی از ربیعی وزیر پیشنهادی کار

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ربیعی جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی است و تجربیات ارزنده‌ای در این حوزه دارد که می‌تواند در توسعه استان نقش مهمی داشته باشد.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ربیعی جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی است و تجربیات ارزنده‌ای در این حوزه دارد که می‌تواند در توسعه استان نقش مهمی داشته باشد.

علی قربانی گفت: بنده و آقایان اکبری، قوامی و شوشتری در مجموع از اقدامات دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راضی هستیم و از وی حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی قطعاً از دکتر ربیعی وزیر پیشنهادی کار دولت دوازدهم با اعطای رأی اعتماد به ایشان حمایت خواهند کرد.

وی افزود: البته نقدهایی به عملکرد ایشان طی چهار سال گذشته وجود دارد اما نباید نکات مثبت را فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته پیگیر اجرای پروژه فاز ۲ پتروشیمی خراسان در استان بوده‌ایم که با موانع مختلفی رو به رو شد اما اکنون توانسته‌ایم با جلسات مختلف مشکلات پیش رو را کنار بزنیم و در آینده نزدیک منتظر اجرایی شدن این پروژه کلان در استانمان باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر ربیعی جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در خراسان شمالی است و تجربیات ارزنده ای در این حوزه دارد که می‌تواند در توسعه استان نقش مهمی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز درباره فاز دوم پتروشیمی خراسان گفت: با نوشتن نامه‌ای با موضوع کارشکنی دو سهامدار پتروشیمی خراسان و امضای آن توسط ۵ نماینده استان توانستیم دستور اجرایی شدن و رفع مشکلات پیش روی این پروژه را با تهاتر و یا خرید سهام این شرکت‌ها از وزیر کار بگیریم.

علی قربانی اظهار داشت: در گفت‌وگویی که با وزیر نفت داشته و نامه‌ای که با این مضمون ارسال کردم، دکتر زنگنه وزیر نفت دستور تأمین خوراک فاز دوم پتروشیمی به میزان یک‌میلیون و ۷۵۹ هزار مترمکعب گاز در روز را داد.

وی افزود: بحث تأمین خوراک از ملزومات اجرایی شدن فاز دوم پتروشیمی است که دستور کتبی آن نیز طی همین روزها اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.