| کد خبر: 136069 |

آمریکا با طرح های متعدد تحریمی فشار بر ایران را افزایش داد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا برای نقض برجام نیاز به اعلام رسمی ندارد عملا با اعمال تحریم های جدید توافق هسته ای را لغو می کند.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا برای نقض برجام نیاز به اعلام رسمی ندارد عملا با اعمال تحریم های جدید توافق هسته ای را لغو می کند.

 

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی طرح های ضد ایرانی جدید در مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار داشت: آمریکا بمباران و فشار دیپلماتیک بر علیه جمهوری اسلامی به کار می برد چرا که دولت ترامپ از ابتدا هم اعلام کرده بود اعتقادی به برجام ندارد و همه راه ها را برای اینکه ایران را مجدد تحت فشار تحریم قرار دهد را طی می کند.

 

نماینده مردم فسا در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه  داد: تمام تحریم هایی که قرار بود به واسطه اجرای برجام تعلیق شود، به بهانه ها و راه های دیگر در حال شکل گیری و اعمال است.

 

وی گفت: از طرف دیگر شاهد هستیم که  پارلمان اروپا هم به بهانه نقض حقوق بشر در ایران به دنبال اعمال تحریم هستند، اروپا نیز در مقابل اقدامات ضد ایرانی و برخلاف روح برجام مجلس سنا، کنگره و دولت آمریکا ساکت نشسته است و عملا هیچ اقدام بازدارنده ندارد.

 

این نماینده مجلس باانتقاد از اقدامات دولت و وزارت امور خارجه کشور تاکید کرد: متاسفانه ما نیز به حد زیادی منفعلانه عمل کرد و همین عامل تجلی قانون گذاری ضد ایرانی در آمریکا شد.

 

جمالی نوبندگانی گفت: آمریکا همان طور که مقامات آن اعلام کرده بودند برای نقض برجام نیاز به اعلام رسمی ندارند و همین که تحریم ها را به بهانه ها و شکل های مختلف موضع کنند می توانند بدون پرداخت بهای آن برجام را نقض کنند.

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همین که تحریم های ادامه پیدا کند و طرح های ضد ایرانی در مجالس آمریکا مصوب شود برجام ضربه می خورد و همان طور که تاکید شده بود برجام دشمنی آمریکا نسبت به ایران را کاهش نداد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.