| کد خبر: 132477 |

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور؛

اصولگرایان هم در انتخابات شکست خورده‌اند و هم در پایگاه اجتماعی

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: دوستان؛ تحریک بیشتر دوقطبی در کشور، به مصلحت ملی نیست؛ کشور، یک ملت، یک رهبر، یک دولت دارد، به نتایج انتخابات و دولت مشروع برآمده از آن متعهد بمانیم.

تین نیوز

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: دوستان؛ تحریک بیشتر دوقطبی در کشور، به مصلحت ملی نیست؛ کشور، یک ملت، یک رهبر، یک دولت دارد، به نتایج انتخابات و دولت مشروع برآمده از آن متعهد بمانیم.

 

به گزارش ایلنا، حمید ابوطالبی در واکنش به برخی اظهارات و تعبیر رأی ملت به حلال و حرام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: جمع آرا دوستان اصولگرا در96 از جمع آرا متعلق به همه آنان در 92 کمتر است؛ این نشان می‌دهد که آنان هم در انتخابات شکست خورده‌اند و هم در پایگاه اجتماعی.

 

او ادامه داد: آرا اینان آرا طیفی رنگارنگ است که این بار ناپایدار و جبری، پشت سر یک فرد غیرسیاسی قرار گرفت و نمی‌توان آن را شخصی و جزو ‌ویژگی‌های آن کاندیدا دانست.

 

او با بیان اینکه این دوستان خود را نماد اسلام و ارزش‌های آن پنداشته و مجاز می‌دانند تا در کارزار انتخابات بیشترین بهره‌ را از دین برده و هر فاجعه‌ای!! را توجیه دینی نمایند، اظهار داشت: در کنار توجیه دینی مجازند مخالفین خود را به بی‌دینی، توده‌واری، رای حلال و رای حرام و... متهم کنند که البته تهران پاسخ‌شان را در ۹۴ و ایران در ۹۶ داد.

 

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دوستان؛ تحریک بیشتر دو قطبی در کشور، به مصلحت ملی نیست، تصریح کرد: کشور، یک ملت، یک رهبر، یک دولت دارد، به نتایج انتخابات و دولت مشروع برآمده از آن متعهد بمانیم.

 

ابوطالبی با بیان اینکه تحریک، راه ماندگاری آراء شما نیست؛ راه نگه داشتن هواداران نیست؛ راه ماندن در عالم سیاست و سیاست ورزی نیست؛ باید اخلاق و اعتماد به ملت را پیشه کنیم، نوشت: در هیچ کجای جهان دوباره پشت سرشکست خورده‌ها قرار نمی‌‌گیرند؛ رسم است که آن کاندیداها، مسئولیت شکست را به عهده گرفته و از عالم سیاست خداحافظی کنند.

 

او افزود: به دفعات، در سپهر سیاست ایران، حضور چندباره کاندیداهای شکست‌خورده، آزموده شده است؛ باور کنید مردمان در سیاست‌ورزی رفتار یکسان و شباهت‌های زیادی دارند.

 

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه البته در سیاست، تحمل شکست‌های مکرر در پایگاه اجتماعی و انتخابات وکاندیداها سخت است؛ تنها، تغییر رویکرد تئوریک و عملی می‌تواند سبب بازسازی شود، خاطرنشان کرد: شما دوستان، هیچگاه از واقعیت سیاست درس نگرفته و همواره شکست خورده‌اید؛ چهره‌سازی مجدد از کسانی که در نزد مردم بازنده شده‌اند، یک خطای استراتژیک است.

 

ابوطالبی یادآور شد: درس رقابت در سیاست: تمکین نتیجه انتخابات؛ بررسی دلائل شکست و درس از آن؛ بازسازی شرائط حضور مجدد؛ احترام به افکارعمومی؛ و تغییرگفتمان و چهره‌های اصلی.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.