| کد خبر: 131244 |

سیاست‌های دولت یازدهم کشور را در مسیر صحیح قرار داد

تین نیوز

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری بابیان اینکه سیاست های دولت یازدهم توانست کشور را در مسیر صحیح قرار دهد، گفت: مشارکت همه گروه‌های مختلف در انتخابات امری ضروری است.

 

به گزارش  مهر، سورنا ستاری در جمع هواداران حسن روحانی در ستاد مرکزی شهر سمنان با بیان اینکه مشارکت همه اقشار و گروه های مختلف در انتخابات برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور حساس و مهم است، ابراز داشت: در طی سه سال گذشته مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی کشور وجود داشت که دولت یازدهم توانست قطاری که از ریل خارج شده بود را به مسیر اصلی خود برگرداند.

 

وی افزود: امروز مشارکت همه گروه های مختلف سیاسی شامل اعتدال گرا، اصول گرا و اصلاح طلبان می تواند ادامه مسیر دولت یازدهم را رقم بزند لذا باید گفت تغییر در جامعه مستلزم هزینه است و باید از فرصت پیش رو استفاده مطلوب داشت.

 

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری بابیان اینکه توجه به رشد علمی کشور و پژوهش های جوانان یکی از رویکردهای مهم دولت یازدهم به شمار می رود، ابراز داشت: رشد علمی ایران در دنیا رشد ۱۷ درصدی را داشت و این در حالی بود که کشور با کمبود اعتبارات و مشکلات بسیاری دست به گیربان بود و معتقدیم با تکیه بر سیاست های اقتصاد مقاومتی و متمرکز شدن بر تولید و اشتغال با تکیه بر نیروهای جوان می توانیم به بالاترین درجات علمی دست یابیم.

 

ستاری در ادامه تصریح کرد: دولت یازدهم توانست با همدلی همه اقشار و گروه های مختلف مشکلاتی از قبیل تورم ۴۵درصدی، تهدیدات بین المللی، کمبود نیازهای دارویی و کشاورزی، بیکاری و دیگر مسائل موجود را برطرف کند.

 

وی افزود: دکتر روحانی نقش بسیار مهمی دراداره پدافند هوایی کشور سال های پس از جنگ ایفا کرد که ارائه خدمات در طول چهار سال خدمت توانست همان اثرگذاری را با کنار زدن تحریم ها و مهار تورم به انجام برساند که اکنون برای تداوم این حرکت در چهار سال آینده هم باید مردم و جوانان از دولت حمایت کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.