| کد خبر: 130963 |

◄ نگاه عادلانه دولت یازدهم به اقوام و مذاهب

تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار عصر دیروز در یک نشست خبری که به‌منظور ارائه گزارش و عملکرد چهارساله دولت یازدهم در بخش منطقه آزاد چابهار برگزارشده بود شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ این نشست اما حاشیه جالبی هم داشت، یکی از خبرنگاران از عبدالرحیم کردی پرسید، شما هم جوان هستید و هم اهل سنت، آیا این باعث ایجاد مشکلات و موانع برای مدیر شدنتان نشد؟ کردی اما با لبخندی بر لب پاسخ خبرنگار را این‌گونه داد: بنده به‌عنوان یک جوان اهل سنت که در پست مدیریتی کلان کشور حضور دارم در دولت یازدهم تفاوت دیدگاهی بین خود و دیگر جوانان مدیر دولتی غیر اهل سنت احساس نکردم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: به اعتقاد من تفاوت‌های مذهبی و قومی مطمئناً برای ایجاد اختلاف بین مردم ایران ایجادشده‌اند و حتی می‌توانم بگویم این توطئه طی دوره‌های قبل تشدید هم شده بود.

 

عبدالرحیم کردی در پایان گفت: بنده اعتقاددارم اصل باورپذیری به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و هرکسی که به این آرمان‌ها پایبند باشد می‌تواند به‌دوراز قومیت و نژاد و مذهب در سطح کلان مدیریتی کشور نقضش آفرینی کند همان‌گونه که در دولت یازدهم این اتفاق برای بسیاری از بخش‌ها رخ داد، البته نمی‌توانیم منکر وجود این موضوع بشویم اما اقداماتی این‌چنینی یعنی سپردن مدیریت‌ها و پست‌ها به‌طور عادلانه به همه مردم باعث می‌شود این کلیشه از بین برود، به‌عنوان‌مثال خود بنده شاید تا حدی توانسته باشم نگاه جوانان اهل تسنن منطقه را که گاها اعتقاد داشتند اهل تسنن نمی‌توانند در امور مدیریتی شرکت کنند را تغییر دهم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.