| کد خبر: 45285 |

آمار کشته شدگان تصادفات رانندگی در سقز ۶۳ درصد کاهش یافت

تین نیوز | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سقز از کاهش ۶۳ درصدی کشته های تصادف درون شهری سقز در سال ۹۳ خبر داد.
 
غلامرضا صدفی ظهر امروز در نشست با جمعی از رانندگان شهرستان سقز با اشاره به امار تصادفات در شهرستان سقز و علل بروز سوانح رانندگی اظهار داشت: آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری سال 93در سقز 63 درصد کاهش یافت.
 
وی با اشاره به اینکه امسال تصادفات خودرویی در سقز در مجموع 60 درصد کاهش یافته است گفت: کاهش تصادفات درون شهری نشان دهنده قانون گرایی مردم، تلاش همکاران در راستای اجرای قانون و اقدامات فرهنگی و ارائه آموزش‌های مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس و مساجد است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سقز با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شورای ترافیک شهرستان در جهت روان سازی ترافیک سقز تصریح کرد:  شهرداری سقز اسفند ماه امسال به عنوان شهرداری برتر در حوزه حمل و نقل و ترافیک از بین شهرداری‌های منطقه 8 و 9 کشور معرفی شد.
 
وی بحث ترافیک را یکی مهم ترین مسائلی مطرح نمود که در شورای ترافیک به شیوه بسیار علمی و دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد و گفت: ایجاد پارکینگ‌های عمومی توسط بخش خصوصی و نصب دستگاه کارت پارک الکترونیکی (پارکومتر) در دستور کار شهرداری سقز است.
 
صدفی راه‌اندازی پارکومتر را امری مهم در جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان برای استفاده از نیم ساعت اول پارک رایگان در پارک‌های سطح شهر عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه، از 25 اسفند ماه هر سال معمولاً سفرهای نوروزی آغاز خواهد شد، از مردم خواست تا با صبر و گذشت به ویژه در هسته اصلی شهرها رانندگی کنند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سقز با اشاره به اینکه امروز اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی به فرهنگ عمومی تبدیل شده است، بر همکاری رانندگان با پلیس راهنمایی و رانندگی برای یک رفت و آمد بدون ترافیک تاکید کرد.
 
وی با اشاره به اینکه پیاده‌روها متعلق به پیاده‌هاست، از رانندگان به ویژه صاحبان نمایشگاه‌های اتومبیل سقز خواست از پارک خودرو در پیاده‌روها خودداری کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.