| کد خبر: 169675 |

◄ ارتباط نقشه راه ایمنی جاده‌ها و سانحه تصادف اتوبوس در سنندج

وقوع سانحه تصادف تانکر با اتوبوس در سنندج بار دیگر اهمیت توجه به نقشه راه ایمنی را مشخص کرد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: وقوع سانحه تصادف تانکر با اتوبوس در سنندج بار دیگر اهمیت توجه به نقشه راه ایمنی جاده‌های کشور را مشخص کرد.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد تقی‌زاده خاطر نشان کرد: چرا ما نباید شبکه ریلی مناسبی در آن منطقه داشته باشیم که به اجبار توسط تانکر، سوخت را جابه‌جا نکنیم؟

وی افزود: حتی در جاهایی که شبکه ریلی مناسب هم داریم مقادیر زیادی سوخت و سایرکالاها توسط سیستم جاده‌ای جابه‌جا می‌شود که این کار ریسک تصادف را افزایش می‌دهد.

این مقام مسئول با طرح این پرسش که بالاخره چه زمانی می‌خواهیم قیمت سوخت را اصلاح کنیم؟ تاکید کرد: با قیمت فعلی سوخت، حمل‌ونقل جاده‌ای در بسیاری از موارد، مقرون به صرفه‌تر از حمل‌ونقل ریلی است. 

به گزارش تین‌نیوز، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت:  تمام این موارد و بسیاری موارد تکمیلی دیگر،  تماماً در نقشه راه ایمنی آمده است و از  هفت ماه قبل (۹۶/۸/۳۰) به معاون اول محترم رئیس جمهور جهت طرح در هیئت دولت ارسال شده است.

تقی‌زاده افزود: همچنین نقشه راه ایمنی، طی این مدت در دو جلسه کمیته فرعی و کمیسیون زیربنایی دولت مطرح شده و خوشبختانه کلیه موارد آن به تصویب رسیده است و در دستور جلسه یکشنبه ( فردا)  به ریاست وزیر راه و شهرسازی مطرح خواهد شد تا در صورت تصویب به هیئت دولت ارسال شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.