| کد خبر: 166696 |

تصادف درمحور ساوه-همدان ۴ تن را به کام مرگ فرستاد

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در محور قدیم ساوه - همدان، چهار تن کشته و سه نفر مجروح شدند.

تین نیوز

 سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در محور قدیم ساوه - همدان، چهار تن کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گزارش تین‌نیوز، نعمت الله عزیزی اظهار داشت: این سانحه دلخراش شب گذشته(دوشنبه) بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک سواری سمند در کیلومتر ۲۵ جاده قدیم ساوه-همدان رخ داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه های اورژانس غرق آباد و ساوه و نیروهای هلال احمر قیطانیه برای کمک رسانی به محل سانحه اعزام شدند.

عزیزی بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به محصور شدن مصدومین و آتش گرفتن خودروی پژو، هماهنگی لازم با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه برای حضور در محل سانحه و اطفای حریق و رهاسازی مصدومین انجام شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: با توجه به آتش سوزی خودروی پژو متاسفانه این حادثه دلخراش چهار تن را به کام مرگ فرستاد.

به گزارش مهر، او گفت: این حادثه جاده ای همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که مصدومین  پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط نیروهای اورژانس، به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.