| کد خبر: 165270 |

آمار بالای تلفات جاده‌ای در شان مردم ما نیست

امام جمعه جعفرآباد مغان گفت: آمار بالای تلفات تصادفات جاده‌ای و حمل و نقل خسارت جبران نشدنی و در شأن مردم ما نیست.

تین نیوز

امام جمعه جعفرآباد مغان گفت: آمار بالای تلفات تصادفات جاده‌ای و حمل و نقل خسارت جبران نشدنی و در شأن مردم ما نیست.

به گزارش تین‌نیوز، حجت‌السلام محمدجواد باقری امام جمعه جعفرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جعفرآباد ضمن گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل و عرض خسته نباشید به رانندگان و زحمت کشان این عرصه گفت: آمار بالای تلفات تصادفات جاده‌ای و حمل و نقل خسارت جبران نشدنی و در شأن مردم ما نیست.

وی گفت: اصلی‌ترین عامل ایمنی حمل نقل، زیر ساخت‌ها و بخصوص جاده‌هاست که متاسفانه استاندارد نبودن جاده‌ها در سطح کشور و نبود ناوگان حمل و نقل بروز و همچنین خودروهای بی‌کیفیت از اصلی‌ترین عوامل به خطر افتادن امنیت حمل و نقل است.

امام جمعه جعفرآباد مغان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تصریح کرد: اسلام برای هر قشری و هر صنفی بهترین الگوها را دارد که الحق حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان است.

باقری با تأکید بر لزوم بهره‌گیری جوانان از فرصت جوانی افزود: یکی از مواردی که خیلی در تعالیم دینی به قدردانی و قدرشناسی آن توجه شده و انسان درباره آن مورد سؤال قرار خواهد گرفت جوانی است، لذا هدر دادن این فرصت عظیم یقینا موجب خسران و خسارت است.

وی با گرامیداشت روز شوراها و تبریک این روز به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا از زحمات و تلاش آنان در خصوص عمران و آبادانی تقدیر و تشکر کرده و ادامه داد: شورا محل خدمت است و این خدمت جز با اخلاص و ایثار و پا گذاشتن روی خودخواهی‌ها محقق نخواهد شد، هر جا اتحاد و همدلی بوده شوراها هم موفق بوده‌اند.

امام جمعه جعفرآباد روز جهانی کارگر را نیز به کارگران زحمتکش و پرتلاش کشورمان تبریک گفته و عنوان کرد: تعطیلی کارخانه‌ها و بیکار شدن کارگران در سال‌های اخیر نتیجه بی‌توجهی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منفعت طلبی برخی سرمایه‌داران بوده است که به جای تقویت تولید داخلی رو به واردات کالا آورده اند.

باقری از نمازگزاران خواست برای رونق کشور و حمایت از کارگران ایرانی با افتخار کالای با کیفیت ایرانی بخرند.

به گزرش فارس، وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و گرامیداشت روز مستضعفین یاد و خاطره استاد شهید مطهری و هفته معلم را نیز گرامی داشته و سالروز تأسیس وزارت اطلاعات را به سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک و تهنیت گفته و از زحمات آن عزیزان در برقراری و حفظ امنیت پایدار تقدیر کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.