| کد خبر: 161816 |

انتقال پیکرهای هواپیمای حادثه‌دیده تهران-یاسوج سخت‌تر می‌شود

یک نیروی واکنش سریع هلال‌احمر به تشریح سختی انتقال پیکرهای هواپیمای حادثه‌دیده تهران-یاسوج پرداخت و گفت:با بارش‌ جدید احتمالاً یک متر برف دیگر بر روی اجساد و لاشه هواپیما بنشیند،کما اینکه شب‌گذشته نیز بارش 50 سانت برف را داشتیم و اجساد پنهان‌تر شدند.

تین نیوز

یک نیروی واکنش سریع هلال احمر به تشریح سختی انتقال پیکرهای هواپیمای حادثه دیده تهران-یاسوج پرداخت و گفت:با بارش جدید احتمالاً یک متر برف دیگر بر روی اجساد و لاشه هواپیما بنشیند،کما اینکه شب گذشته نیز بارش 50 سانت برف را داشتیم و اجساد پنهان تر شدند.

به گزارش تین نیوز،  در ادامه عملیات انتقال پیکرهای هواپیمای حادثه دیده تهران-یاسوج، یک نیروی واکنش سریع هلال احمر در توضیحاتی که طی بازدید شاهین فتحی - معاون سازمان امداد و نجات از منطقه سقوط هواپیمای حادثه دیده تهران-یاسوج داشت، توضیح داد: در روزهای آینده شاهد بارش بیشتر برف خواهیم بود و اگر شرایط هوایی مساعد شود برای انتقال باقی مانده پیکرها، 4 تا 5 روز دیگر نیاز است البته به شرطی که هوای ارتفاعات مساعد شود.

وی در توضیح سختی انتقال پیکرهای هواپیمای حادثه دیده تهران-یاسوج از دامنه ارتفاعات دنا عنوان کرد: شب گذشته شاهد بارش 40 تا 50 سانت برف بودیم و طی بارش های جدید احتمالاً شاهد بارش یک متر برف خواهیم بود که متعاقباً لاشه هواپیما و پیکر جانباختگان را پنهان تر خواهد کرد و نتوان به مانند روزهای قبل که با چشم می توانستیم اجساد را رویت کنیم، آنها را پیدا کرد.

این نیروی واکنش سریع هلال احمر با بیان اینکه با توجه به سخت تر شدن شرایط جستجوی پیکرها از منظر بارش برف و همچنین خطر ریزش بهمن، انتظار می رود از ورود افراد غیرتخصصی و اهالی منطقه، جلوگیری شود و فقط امدادگران باتجربه به انجام عملیات جستجو اجساد بپردازند و از اقدامات احساسی خودداری شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.