| کد خبر: 161603 |

اعزام ۴۰۰ نیروی پلیس به محل احتمالی سقوط هواپیما

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اعزام نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس به منطقه جنوب شهرستان سمیرم برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری "تهران-یاسوج" و اعمال محدودیت های انتظامی در این منطقه خبر داد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اعزام نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس به منطقه جنوب شهرستان سمیرم برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و اعمال محدودیت‌های انتظامی در این منطقه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی استان اصفهان از اعزام نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس به منطقه جنوب شهرستان سمیرم برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و اعمال محدودیت‌های انتظامی در این منطقه خبر داد.به نقل از پایگاه خبری، پلیس سردار مهدی معصوم بیگی از ادامه فعالیت قرارگاه خدمات (انتظامی-امدادی) پلیس اصفهان برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری خبر داد و گفت: از صبح امروز  نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس در منطقه جنوبی شهرستان  سمیرم  عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه پلیس‌راه کلیه محورهای اصلی و فرعی منتهی به این منطقه را تحت کنترل قرار داده، افزود: محور «سی سخت-بیده» مسدود است و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که تردد برای کلیه خودروهای امدادی و خدماتی تسهیل شود و کلیه محدودیت‌ها تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

این مقام انتظامی بیان کرد: همچنین پلیس آگاهی گروه‌های DVI تشخیص هویت را برای شناسایی جان‌باختگان به شهرستان سمیرم اعزام کرده است.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: تعدادی بالگرد و 8 پهپاد مجهز به دوربین‌های تصویربرداری از صبح امروز عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن ابراز امیدواری برای شناسایی مکان دقیق سقوط هواپیما و با اشاره به کاهش مه و بهبود شرایط جوی از کلیه شهروندان خواست با نیروهای انتظامی و امدادی همکاری داشته باشند و از تجمع و حضور بی‌مورد در منطقه خودداری کنند تا روند جست‌وجو با سرعت بیشتری انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.