| کد خبر: 153260 |

سوانح جاده‌ای در محورهای ساوه یک کشته و ۴مجروح برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر وقوع چهار حادثه جاده ای در محورهای شهرستان ساوه طی روز گذشته، یک نفر جان باخت و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر وقوع چهار حادثه جاده ای در محورهای شهرستان ساوه طی روز گذشته، یک نفر جان باخت و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سانحه جاده ای نخست روز گذشته در اتوبان ساوه - همدان رخ داد که طی آن یک پژو، یک نیسان و کامیون با همدیگر برخورد کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: این تصادف دو مصدوم بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات درمان پیش بیمارستانی، توسط نیروهای امدادی اورژانس پایگاه سیلیجرد به بیمارستان مدرس ساوه منتقل شدند.

وی با اشاره به سانحه رانندگی دوم بیان کرد:  همچنین عصر دیروز به دنبال واژگونی یک دستگاه وانت در جاده قدیم ساوه - همدان، راننده وانت که تنها سرنشین خودرو بود، در حال انتقال به بیمارستان توسط نیروهای اورژانس شهری ساوه، بر اثر شدت جراحت و مصدومیت، جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: سانحه سوم برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک عابر پیاده در اتوبان ساوه - تهران بود که یک مصدوم بر جای گذاشت و مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات درمان پیش بیمارستانی، توسط نیروهای اورژانس شهر صنعتی ساوه به بیمارستان مدرس انتقال یافت.

عزیزی عنوان کرد: در سانحه چهارم نیز که بر اثر برخورد دو خودروی پراید در جاده قدیم ساوه - تهران به وقوع پیوست، یک مصدوم بر جای ماند که توسط نیروهای اورژانس شهر صنعتی ساوه به مرکز درمانی منتقل شد.


 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.