| کد خبر: 151202 |

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

۶۷ درصد از مرگ های ناشی ازتصادفات استان درحوزه بویراحمد و دنا است

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 67 درصد از فوتی های حوادث رانندگی در جاده های استان طی شش ماهه ابتدایی امسال، متعلق به شهرستان های بویراحمد و دنا است.

تین نیوز

 مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 67 درصد از فوتی های حوادث رانندگی در جاده های استان طی شش ماهه ابتدایی امسال، متعلق به شهرستان های بویراحمد و دنا است.

به گزارش خبرنگار مهر ، کامروز امینی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از 91 مورد فوتی های ناشی از حوادث رانندگی در سطح جاده های استان در مدت زمان شش ماهه نخست سال جاری، 61 مورد مربوط به شهرستان های بویراحمد و دنا، 11 مورد گچساران و 19 مورد در حوزه کهگیلویه است.

امینی ابراز داشت: در حوزه مسیرهای وقوع تصادفات، 78 درصد فوتی ها در مسیرهای برون شهری بوده است.

وی افزود: 71 مورد از فوتی ها در مسیرها برون شهری، 15 مورد در مسیرهای درون شهری و 5 فوتی در حوزه جاده های روستایی است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: از تعداد 91 فوتی حوادث رانندگی استان در شش ماهه نخست سال، 54 درصد متاهل بوده اند و همچنین 65 نفر از فوتی ها مرد، و 26 نفر زن است.

وی با اشاره به ماه های پر حادثه سال در حوزه حوادث رانندگی منجر به فوت خاطرنشان کرد: فروردین ماه با 20 مورد، مرداد با 18 و خرداد با 17 مورد فوتی در صدر ماه های پر حادثه قرار گرفتند.

امینی به زمان وقوع این تصادفات اشاره کرد و گفت: 64 درصد از تصادفات فوتی در روز، 30 درصد در شب و 6 درصد در زمان غروب و یا طلوع آفتاب بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه 54 مورد از فوتی های تصادفات رانندگی شش ماهه ابتدایی سال جاری مربوط به محل حادثه است، افزود: 28 نفر از این افراد در بیمارستان و 9 نفر دیگر در زمان انتقال جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.