| کد خبر: 150011 |

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

تعداد معلولیت‌های ناشی از تصادفات با تعداد جانبازان و شهدا برابری می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس آمار، تعداد معلولیت‌های ناشی از تصادفات با تعداد جانبازان و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی برابری می کند که این آمار نگران کننده است.

تین نیوز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس آمار، تعداد معلولیت‌های ناشی از تصادفات با تعداد جانبازان و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی برابری می کند که این آمار نگران کننده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهرداد ابراهیمی در همایش فرهنگ ترافیک، همیاران پلیس و راهوران محله اظهار کرد: البته بخشی از این مساله مربوط به بروز خطای انسانی، وجود خودروهای غیراستاندارد، ایمنی راه ها و سایر موارد تلقی می‌شود.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر باید سخت گیری های بیشتری نیز در بحث اعطای گواهینامه های رانندگی انجام گیرد و آموزش های مستمر و نظارت بر کار رانندگان نیز افزایش یابد.

وی گفت: بهره گیری از همیاران پلیس می تواند در کاهش تصادفات، ایجاد نظم و ترافیک روان در جاده ها بسیار موثر باشد و تقویت این فرآیند مستلزم همکاری تمام دستگاه های اجرایی و نهادها به ویژه صداوسیماست.

معاون استاندار خراسان شمالی افزود: در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی شده، نیروی انتظامی همچون گذشته با اقتدار و صلابت توانسته است در راستای اهداف عالی نظام انجام وظیفه کند و در فضای توام با امنیت اجتماعی، آرامش و مشارکت شهروندان و ارتقای احساس امنیت، همبستگی ملی و قانونگرایی گام بردارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی، اخلاق مداری، دین داری، قانونگرایی و مردم داری را سرلوحه اهداف خود قرار داده است؛ لذا این دلاورمردان اعم از نیروی انتظامی، پلیس راه، مرزبانی بیش از هر زمان دیگری می توانند به خود ببالند که با همت و اراده حسینی خود برای تحقق امنیت، تمام قوای خود را مصروف زمینه سازی رشد و تعالی ایران کرده اند.

ابراهیمی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی؛ "پلیس برای امنیت، امنیت برای همه" گفت: این شعار تجلی گر گستردگی ماموریت ها و اهمیت کار نیروی انتظامی است. از سوی دیگر نیروی انتظامی از مهم ترین ارکان نظام در تحقق شعار دولت دوازدهم یعنی آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم با تداوم آموزش همیاران پلیس بتوانیم تمام اقشار جامعه را با پلیس، همراه کنیم که بدون شک این مساله در کاهش تلفات جاده ای و تصادفات موثر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این همایش از اجرای ۱۶۵ برنامه در هفته ناجا در این استان خبرداد و گفت: رسالت نیروی انتظامی تامین آرامش و امنیت است.

سردار مظاهری افزود: امنیت مطلوب امروز جامعه نتیجه کارکرد صحیح تمام نهادهای اجتماعی است و پلیس با هدف ایجاد آرامش، امنیت را در جامعه پیاده می‌کند.

در این همایش از نمونه های ترافیکی و همیاران پلیس تجلیل شد.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.