| کد خبر: 148451 |

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان خبر داد:

وقوع ۱۸۷ مورد حادثه رانندگی در بوئین میاندشت طی شش ماه امسال

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان گفت: ۱۸۷ مورد حادثه رانندگی در شش ماهه اول امسال، در بویین میاندشت به وقوع پیوست.

تین نیوز

 رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان گفت: ۱۸۷ مورد حادثه رانندگی در شش ماهه اول امسال، در بویین میاندشت به وقوع پیوست.

علیرضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ‌۴۳۹ ماموریت فوریت‌های پزشکی در شش ماهه نخست امسال در شهرستان بوئین میاندشت رخداد.

وی بیان داشت: اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان بویین میاندشت در شش ماهه نخست امسال ۳۲۸ ماموریت جاده‌ای و ۱۱۱ ماموریت شهری را انجام داد که از مجموع این تعداد ۱۸۷ مورد حوادث رانندگی و ۲۵۲ مورد حوادث غیر رانندگی بوده است.

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان افزود: در مجموع ماموریت‌هایی که در این مدت انجام شد، ۳۱۰ نفر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: بیشترین موارد حوادث غیرتصادفی در نیمه نخست امسال در شهرستان بویین میاندشت با ۴۲ مورد مربوط به بیماران قلبی، ۶۰ مورد مشکل داخلی، ۳۰ بیمار عصبی و روحی، ۲۱ مشکل داخلی اعصاب، ۲۱ مصدوم ناشی از سقوط، ۲۰ بیمار تنفسی و ۱۸ بیمار با مشکل زنان و زایمان بوده است.

قاسمی اضافه کرد: در این مدت پنج مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند و ۷۹ بیمار و مصدوم برای انتقال به بیمارستان رضایت ندادند.

وی جمعیت شهرستان بویین میاندشت را ۲۳ هزار و ۶۷۰ نفر دانست و گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از یک پایگاه جاده‌ای، هفت نفر پرسنل و یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان داران به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.