| کد خبر: 147758 |

تصادف زنجیره‌ای در جاده ورامین/ ۴ تن کشته و زخمی شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ازوقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده ورامین و کشته و مجروح شدن ۴ تن در این حادثه خبرداد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  ازوقوع  تصادف زنجیره‌ای در جاده ورامین و کشته و مجروح شدن ۴ تن در این حادثه خبرداد.

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۶ و ۸ دقیقه صبح امروز تصادف چند دستگاه خودرو در محدوده جنوب به شمال جاده ورامین نرسیده به روستای قلعه نو به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: زمان حضور آتش نشان‌ها در محل، ترافیک سنگینی در محدوده ایجاد شده بود و آتش نشان‌ها مجبور بودند در لاین مخالف متوقف و عملیات خود را آغاز کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به برخورد شدید چند خودرو اظهارکرد: ۳ پراید، یک مینی بوس، یک خودرو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت به شدت با یکدیگر برخورد کرده بود.

ملکی از مرگ دو تن در این حادثه خبرداد و گفت: در این حادثه راکب موتور سیکلت به سطح جاده پرت و در دم جان باخته بود و یکی از سرنشینان خودرو پراید نیز جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: این حادثه ۲ مصدوم نیز در پی داشت که بلافاصله این افراد از سوی عوامل اورژانس راهی بیمارستان شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اتمام عملیات آتش نشان‌ها در این حادثه اذعان کرد: آتش نشان‌ها پس از انتقال خودروها به حاشیه جاده و ایمن سازی محیط، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.