| کد خبر: 146711 |

انحراف یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قم - تهران

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: انحراف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در اتوبان قم - تهران 3 مصدوم بر جای گذاشت که هر سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

تین نیوز

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: انحراف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در اتوبان قم - تهران 3 مصدوم بر جای گذاشت که هر سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش ایسنا، مهدی فراهانی با اعلام این خبر عنوان کرد: انحراف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در اتوبان قم - تهران در ساعت 7:15 دقیقه صبح امروز چهارشنبه 3 مصدوم بر جای گذاشت که هر سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم افزود:این دستگاه اتوبوس در 30 کیلومتری شهر مقدس قم از جاده منحرف و دچار حادثه شد. اتوبوس اسکانیا که تعدادی مسافر داشت و به مقصد یکی از شهرهای جنوبی در حال حرکت بود از مسیر خود خارج و به گاردریل برخورد کرد. آنچه که شاهدان عینی عنوان کرده اند خواب آلودگی راننده و بی احتیاطی علت انحراف اتوبوس از جاده است.

وی گفت: این حادثه تقریبا در مقابل مجتمع خدماتی مهتاب رخ داد و به دلیل استقرار پایگاه اورژانس در این مجتمع، سه دقیقه بعد از اعلام حادثه به اورژانس، نخستین دستگاه آمبولانس به محل حادثه می‌رسد.

معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم یادآور شد: این حادثه خوشبختانه مصدوم بد حال به همراه نداشت و سه مصدوم به صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس 115 قم مداوا شدند.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.