| کد خبر: 146123 |

طی 48 ساعت گذشته رخ داد:

تصادف در جاده های زنجان 12کشته و مصدوم بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی 48 ساعت گذشته تصادف در جاده های استان زنجان دو کشته و 10 مصدوم بر جای گذاشت.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی 48 ساعت گذشته تصادف در جاده های استان زنجان دو کشته و 10 مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه در سه روز گذشته سفرهای تابستانی در اوج خود بود در این میان طی 48 ساعت گذشته دو فقره تصادف فوتی در جاده های استان زنجان رخ داد.

وی اظهار کرد: در این میان طی این بازه زمانی دو نفر در جاده های استان زنجان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند و 10 نفر مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ علت بیشتر تصادفات در جاده های استان زنجان بوده است.

شیر محمدی تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و آغاز موج برگشت مسافران است ترافیک سنگین در جاده های استان زنجان حاکم است و برخورد با متخلفین جدی تر خواهد بود.

وی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند وکسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه 1816 تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: زنجان یک استان عبوری است و بیشتر جاده ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پار کینگ اقدام به استراحت کنند و اصلا رانندگی نکنند و در هر دو ساعت 15 دقیقه استراحت کنند و در جاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی آید توقف کنند.

شیر محمدی افزود: رانندگان در شب از رانندگی خود داری کنند چرا که دید بسیار کم می شود واز رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند و در این بازه زمانی که ترافیک سنگین است و این وضعیت تا پایان تعطیلات ادامه دارد از این تخلف جلوگیری کنند.

وی ابراز کرد: پلیس راه استان زنجان درآخرین روزهای تابستانی با رانندگان متخلف به شدت برخورد کرده و خودرو آنها را به مدت 72 ساعت توقیف خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.