| کد خبر: 140695 |

رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد:

واژگونی پراید با سه کشته و مصدوم در زنجان/۴۰ درصد تصادفات فوتی

زنجان-رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: واژگونی خودرو پراید در محور زنجان به بیجار یک کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

تین نیوز

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی از وقوع یک فقره واژگونی خودرو پراید در محور زنجان به ماهنشان خبر داد و افزود: در این تصادف یک نفر فوت 2 نفر هم به شدت مصدوم شدند.

وی علت اصلی وقوع این تصادف را عدم توجه به جلو اعلام کرد و گفت: متاسفانه در این تصادف سرنشینان کمر بند استفاده نکرده بودند و این امر علت تصادف را تشدید کرده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: واژگونی وسیله نقلیه اصلی ترین عامل فوت در سوانح جاده ای استان زنجان است و واژگونی وسیله نقلیه طی چهار ماهه سالجاری با بیش از 40 درصددر رده های بالای علل تصادف های جاده ای برون شهری و روستایی منجر به فوت در استان زنجان بوده است.

شیر محمدی تاکید کرد:متاسفانه رانندگان به علت نبستن کمر بند ایمنی و توانایی نداشتن کنترل وسیله باعث واژگونی خودرو می شوند.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: بیشتر تصادفات فوتی در جاده های استان زنجان به علت پرت شدن به بیرون از خودرو بوده است و سرنشیان به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرت می شوند .

وی گفت: متاسفانه فرهنگ بستن کمربند ایمنی در جامعه به خوبی نهادینه نشده است و رانندگان تنها به محض دیدن دوربین مدار بسته و پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می‌کنند و براساس قانون باید صندلی‌های عقب خودرو هم به کمربند ایمنی مجهز باشند و سرنشینان هم از این کمربند استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.