| کد خبر: 139246 |

فوت یک نفر در حادثه واژگونی پراید

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان از فوت یک نفر در حادثه واژگونی خودروی پراید خبر داد.

تین نیوز

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان از فوت یک نفر در حادثه واژگونی خودروی پراید خبر داد و گفت: 41 نفر از کوهنوردان گمشده در ارتفاعات گلستان با کمک نیروهای هلال احمر نجات پیدا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علیرضا صیاد  اظهار کرد: روز گذشته (جمعه) روز پر حادثه‌ای در استان گلستان بود و چند مورد گمشدگی در کوهستان و تصادف به ندای جمعیت هلال‌احمر اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: حوالی ساعت 10 و 35 دقیقه صبح جمعه یک دستگاه خودروی پراید به دلیل سرعت بالا در محور خوش ییلاق واژگون می‌شود که در این حادثه راننده فوت می‌کند و سرنشین دیگر که دچار مصدومیت شدید بوده توسط نیروهای هلال‌احمر به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

صیاد ادامه داد: صبح جمعه حوالی ساعت هفت و 30 دقیقه یک مورد گمشدگی در منطقه صفر مرزی ارتفاعات گلستان و سمنان گزارش شد و این فرد گمشده از طریق اینترنت نقطه گم شدن خود را به ما اطلاع داد، با فرستادن دو تیم تخصصی و یک تیم محلی هفت ساعت طول کشید تا نیروهای هلال‌احمر توانستند محل این فرد و همراهش را پیدا کنند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان گفت: عصر روز جمعه گم شدن یک نفر در ارتفاعات توسکستان اطلاع‌رسانی شد اما خود این فرد پس از سه ساعت گم شدن مسیر جاده را پیدا می‌کند و در نهایت ما از گم شدن یک گروه کوهنوردی متشکل از گروه‌های کوهنوردی گلستان و خراسان رضوی توسط این فرد مطلع شدیم.

وی ادامه داد: حوالی ساعت 22 شب 21 نفر از اعضای تیم های واکنش سریع هلال‌احمر گلستان عملیات جستجو را آغاز کردند که بعد از ساعاتی جستجو یک گروه 13 نفره پیدا شدند.

صیاد افزود: در نهایت ساعت 2 و 45 دقیقه بامداد شنبه پس از پنج ساعت جستجو سایر افراد گمشده پیدا شدند و به مکان امنی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: از این 41 نفر دو نفر مصدوم شده بودند که توسط نیروهای هلال‌احمر به شکل سرپایی درمان شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.