| کد خبر: 138401 |

تصادف وحشتناک در بزرگراه بسیج

بی احتیاطی در حین رانندگی و برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با پایه پل در بزرگراه بسیج موجب مصدومیت 4 سرنشین و محبوس شدن راننده سواری شد.

تین نیوز

بی احتیاطی در حین رانندگی و برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با پایه پل در بزرگراه بسیج موجب مصدومیت 4 سرنشین و محبوس شدن راننده سواری شد.

رانندگان خودروهای عبوری با دیدن این حادثه سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 60 و گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، حدود ساعت یک بامداد به بزرگراه بسیج، زیر پل برادران اسماعیلی روانه شده و به عملیات امدادرسانی پرداختند.

ابراهیم آقائی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید با 5 سرنشین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج در حال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با پایه های فلزی پل روگذر خیابان تختی برخورد کرد.
وی افزود: بر اثر این حادثه، راننده سواری درداخل خودرو گرفتار و بقیه سرنشینان نیزدچار آسیب دیدگی شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف و قطع جریان برق خودرو، اقدام به عملیات رهاسازی کردند.

آقائی با اشاره به اینکه 4 سرنشین خودرو پیش از حضور امدادگران از داخل این وسیله نقلیه خارج شده بودند، ادامه داد: آتش نشانان با احتیاط کامل و درحضور عوامل اورژانس با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند و راننده خودرو را از داخل اتاقک به بیرون منتقل کرده و جهت اعزام به بیمارستان تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان گفت: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.