| کد خبر: 137544 |

برخورد شدید پژو 405 و پرشیا دو مصدوم بر جا گذاشت

رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: برخورد شدید پژو 405 و پرشیا موجب مصدومیت شدید دو نفر شد.

تین نیوز

رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: برخورد شدید پژو 405 و پرشیا موجب مصدومیت شدید دو نفر شد.

به گزارش ایسنا  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، «رضا امیری خسرو بیگی» رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: در پی تماس مردمی با سامانه 125 در شب گذشته ، از تصادف شدید بین یک دستگاه خودروی پرشیا و پژو 405 در بلوار معلم قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین به‌سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره هفت مفتح را به محل حادثه اعزام کرد.

 

وی افزود: در جریان این حادثه خودروی سواری پرشیا به‌شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی پژو 405 که در مجاورت بوستان معلم پارک بوده برخورد و منجر به آسیب‌دیدگی شدید هر دو خودرو شد.

 

امیری خسرو بیگی  خاطرنشان کرد: پس از اعلام حادثه آتش‌نشانان در کمتر از 2 دقیقه به محل حادثه رسیده و نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین و قطع جریان برق هر 2 خودرو از وقوع آتش‌سوزی و بروز تصادفات بعدی جلوگیری کردند.

 

وی یادآور شد: مأموران امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده‌به‌کار کردند و  2 نفر مصدوم حادثه توسط  امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

رئیس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پایان گفت: آتش‌نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه بلوار و تحویل آن به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به مأموریت خود پایان دادند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.