| کد خبر: 136345 |

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر:

تلفات تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر 40 درصد کاهش یافت

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با افزایش فرهنگ ترافیک و ارتقاء ایمنی جاده‌ها، تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر در 4 سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

تین نیوز

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با افزایش فرهنگ ترافیک و ارتقاء ایمنی جاده‌ها، تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر در 4 سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دیر ، سرهنگ علیرضا رزمی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر با بیان اینکه، خدمت به مردم و تامین امنیت هدف اصلی نیروی انتظامی است اظهار داشت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت پایدار در جامعه همواره به عنوان یکی از نیروهای مورد وثوق مردم در تأمین امنیت جامعه شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاق مواد مخدر در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد تصریح کرد: با فعالیت شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی پلیس تمام فعالیت‌های سوداگران مرگ تحت رصد است و با این افراد بدون اغماض برخورد قاطع می‌شود.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی توزیع کنندگان مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری فروشندگان عمده و توزیع کنندگان خرده مواد مخدر در نقاط مختلف استان بوشهر در دستور کار پلیس قرار دارد.

رزمی با اشاره به افزایش آگاهی جامعه از تبعات مصرف مواد مخدر گفت: در این راستا برای ارتقاء امنیت اجتماعی، نمایشگاه‌های افزایش بصیرت و آگاهی از تبعات مواد مخدر در نقاط مختلف استان بوشهر برپا می‌شود که ارتقاء آگاهی‌های خانواده‌ها از این ماده افیونی از اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها است.

وی از کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر خبر داد و با بیان اینکه فرهنگ‌سازی ترافیکی از اصول مهم در کاهش تصادفات است افزود: با افزایش فرهنگ ترافیک و ارتقاء ایمنی جاده‌ها، تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر در 4 سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در امر قانون‌مداری، تأثیر زیادی در کاهش تخلفات و تصادفات داشته است، گفت: هوشمندسازی کنترل ترافیکی در محورهای مختلف استان بوشهر از دیگر عوامل کاهش تخلفات و تصادفات در این استان است.

رزمی ضمن معرفی سرگرد فرهاد آراوند به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی دیر از خدمات سرهنگ حمید محمدی نسب فرمانده سابق انتظامی شهرستان دیر قدردانی کرد.

وی از رئیس پلیس شهرستان دیر خواست تا در انجام ماموریت‌های محوله همکاری و تعامل با مسئولان و خدمت‌گزاری به مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

امام جمعه دیر نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش مهم و تاثیرگذاری در امنیت پایدار دارد اظهار داشت: شاخص ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت در جامعه رضایت مندی مردم است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با اشاره به نقش مهم و کلیدی پلیس در جامعه بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد تاثیرگذار می‌تواند نقش کلیدی و اساسی در تحقق مفاد قانون اساسی و منویات رهبر معظم انقلاب داشته باشد.

حسینی با اشاره به ویژگی‌های استقرار امنیت در جامعه افزود: صداقت، حسن خلق و اقتدار مواردی هستند که لازمه استقرار امنیت، نظم و انضباط در جامعه است.

وی پلیس را امین مردم جامعه دانست و تصریح کرد: مسئولانی که برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه هستند، نسبت به جان، مال و ناموس مردم امین محسوب می‌شوند.

امام جمعه دیر ضمن قدردانی از خدمات فرمانده اسبق نیروی انتظامی دیر برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.