| کد خبر: 136024 |

رئیس پلیس‌راه آذربایجان شرقی:

مصدومیت 26 نفر بر اثر 16 مورد حوادث رانندگی طی 24 ساعت گذشته

رئیس پلیس‌راه آذربایجان شرقی گفت: هم‌اکنون با توجه به اینکه ترافیک در محور اهر – تبریز نیمه سنگین بوده ولی تردد خودروها در این محور به‌صورت روان است.

تین نیوز

 رئیس پلیس‌راه آذربایجان شرقی گفت: هم‌اکنون با توجه به اینکه ترافیک در محور اهر – تبریز نیمه سنگین بوده ولی تردد خودروها در این محور به‌صورت روان است.

 

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ جواد ناموران شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های آذربایجان شرقی در تعطیلات عید سعید فطر، اظهار داشت: به دلیل مصادف شدن تعطیلات تابستانی و تعطیلات عید سعید فطر در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت مشهود و ملموس شاهد افزایش ترددها هستیم.

 

رئیس پلیس‌راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تردد خودروها در محورهای اهر - تبریز و تبریز - آذرشهر کاملاً سنگین گزارش‌شده است، افزود: هم‌اکنون با توجه به اینکه ترافیک محور اهر - تبریز نیمه سنگین بوده ولی تردد خودروها در این محور به‌صورت روان است.

 

وی ادامه داد: همچنین در محورهای تبریز - آذرشهر، جلفا، مرند و صوفیان ترافیک نیمه سنگین است.

 

سرهنگ ناموران به رانندگان توصیه کرد: حتماً رانندگان پیش‌ازاین که راهی سفر شوند با توجه به اینکه در اغلب محورهای مواصلاتی ترافیک نیمه سنگین است از سبقت غیرمجاز پرهیزکرده و فاصله طولی را رعایت کنند.

 

رئیس پلیس‌راه آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه طی 24 ساعت گذشته شانزده مورد حوادث رانندگی در جاده‌های استان رخ‌داده است، خاطرنشان کرد: در این حوادث‌ها بیش از 26 نفر مصدوم شده‌اند و امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین از حوادثی این‌چنین جلوگیری کنند تا شاهد تلفات جانی و مالی نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.