| کد خبر: 29470 |

تحلیل راهبردی بازار اروپایی سامانه‌های ارتباطاتی V۲V و V۲I

تین نیوز| موسسه Research and Markets در سال میلادی جاری گزارش "تحلیل راهبردی بازار اروپایی سامانه های ارتباطی V2V و V2I" را ارائه کرده است.این اثر پژوهشی به تحلیل فعالیت‌ها و پیش بینی راهبردهای نوظهوری می پردازد که سازندگان و تامین کنندگان جهانی و سایر ذینفعان اروپایی در عرصه سامانه های ITS مشارکتی انجام خواهند داد.
این گزارش همچنین اکوسیستم مشارکتی سازندگان خودرو را تحلیل کرده و از طریق مقایسه خودروسازان جهانی، بینش‌های جدیدی را بدست می دهد. اندازه گیری ابعاد بازار و ارزیابی برآوردها همراه با نتایج و توصیه های راهبردی، از بخش های دیگر این گزارش هستند.

خلاصه ای از یافته های کلیدی
- پیش بینی می شود شرکت های دایملر و ولوو پیشتاز پیاده سازی ارتباطات خودرو به خودرو (V2V) در بین خودروسازان اروپایی باشند.

- احتمالا هلند، دانمارک، اتریش، آلمان و فرانسه اولین ملل اروپایی خواهند بود که دارای ارتباطات خودرو به زیرساخت (V2I) همراه با کریدور سامانه حمل و نقل هوشمند مشارکتی می شوند.

- در میان سازندگان تجهیزات ارتباطی، آزمایشگاه های NEC اروپا و Kapsch TrafficCom تامین کنندگان اصلی دستگاه‌های ارتباطی نسل اول ارتباطات خودرویی (V2X) مبتنی بر DSRC بشمار می‌روند.

- کاربران جاده و شرکت های بیمه و بدنبال آنها بهره برداران جاده، در ابتدای امر ذینفعان اصلی سامانه های ITS مشارکتی را تشکیل می دهند. خودروسازان و تامین کنندگان رده اول تنها پس از چندسال استقرار گسترده خواهند توانست منافعی از رهگذر خدمات V2V/V2I نصیب خود کنند

- بر پایه تازه ترین تحولات در اروپا همراه با سطح نفوذ کمی که برای سالهای نخست پیش بینی می شود، پیاده سازی ارتباطات V2V در مقیاس گسترده، ساده تر و ارزانتر خواهد بود.

- این امر با راهکارهای بازار جنبی (aftermarket) و حتی ارتباطات DSRC مبتنی بر گوشی های هوشمند تکمیل خواهد شد که بر سرعت ارتقای سامانه های مشارکتی ITS خواهد افزود.

- انتظار می‌رود فناوری‌های DSRC و مبتنی بر گوشی‌های هوشمند مانند LTE و 4G بستری آینده نگرانه برای سامانه‌های مشارکتی فراهم کنند. سامانه ارتباطی با داده های تولید شده توسط سامانه ماهواره ای ردیابی جهانی (GNSS) و امواج مادون قرمز تقویت خواهد شد.

- پیاده سازی خدمات V2I گرانتر و از نظر فناوری پیچیده تر و زمان برتر خواهد بود. این امر نیاز به دخالت دولت در زمینه تامین هزینه برپایی زیرساخت ارتباطی در مقیاس وسیع دارد.

مباحث کلیدی این گزارش:
i. خلاصه مدیریتی
ii. قلمرو پژوهش، اهداف، پیش زمینه و روش شناسی تحقیق
iii. تعاریف و تفکیک بازار
iv. مروری بر بازار کاربردهای V2V و V2I
v. روندهای کلان و همگرایی صنایع
vi. مقررات سامانه های مشارکتی در اروپا
vii. چارچوب زمانی اجرای کاربردهای نقشه راه بازار V2X
viii. نقشه راه فناوری V2X
ix. تخمین اندازه بازار V2X
x. سناریوی V2X و استانداردسازی مجموعه های داده
xi. نتایج اختتامی و چشم انداز آینده
xii. ضمائم
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.