| کد خبر: 22396 |

نمایش موفقیت‌های شرکت ماربن در زمینه فناوری V۲X در همایش جهانی ITS

تین نیوز| شرکت محصولات ماربن درهمایش جهانی سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند با معرفی موفقیت‌های عمده خود در سال جاری درخشش قابل توجهی داشت. تصمیم اداره NHTSA آمریکا در زمینه قوانین ارتباطات خودرویی و برنامه SCORE@F دولت فرانسه (با تجهیز 3000 خودرو و 2000 کیلومتر جاده به فناوری V2X)، گام‌های بزرگی در راستای استقرار فناوری ارتباطات خودرو-خودرو و خودرو-زیرساخت (V2X) در مقیاس بزرگ بشمار می‌روند.

شرکت ماربن همچنین بخشی از پروژه‌ای است که توسط دولت‌های هلند، آلمان و اتریش برای ایجاد یک گذرگاه V2X اجرا می‌شود و بخشی از برنامه‌های متعدد خودروسازان بزرگ در راستای استقرار فناوری V2X است.

پس از مشارکت موفقیت آمیز در برنامه PlugFest وزارت حمل‌ونقل آمریکا با استفاده از بستر Autotalks، این شرکت در دیترویت حضور یافته است تا انعطاف‌پذیری و کارایی بالای راهکار نرم‌افزاری V2X خود را که با همکاری Fiscosa و Autotalks ابداع شده است، نمایش دهد.

در غرفه نمایشگاهی ماربن، حضار می‌توانند نمایشی از نرم‌افزار V2X این شرکت را ببینند که بر روی تجهیزات جدید طراحی شده توسط Fiscosa و Autotalks اجرا می‌شود. این شرکت برپایه دانش تخصصی بالای شرکت Fiscosa در زمینه طراحی سامانه‌های کامل و آنتن‌های چندسطحی فضاگستر با عملکرد بالا و پردازشگر ارتباطات V2X کراتون شرکت Autotalks که یک راهکار کامل با درجه بالای یکپارچگی در رده صنعت خودرو است، اقدام به ارائه محصول خود نموده است که راه‌حلی ارزان‌قیمت برای پاسخگویی به نیازهای V2X سازندگان عمده خودرو و بازار تجهیزات جانبی محسوب می‌شود.

میشل پرین از شرکت ماربن که در تصویر، کیت V2X را نمایش می‌دهد، خاطرنشان ساخته است: "راه‌حل نرم‌افزاری V2X شرکت ماربن پاسخگوی هر دو دسته نیازهای بازار ایالات متحده (استانداردهای SAE/IEEE) و اروپا (کاربردهای روز نخست استقرار ETSI ITS/Car2Car) می‌باشد. علاوه براین، شرکت ماربن یک اکوسیستم قدرتمند را به همراهی تمامی سازندگان تراشه‌های 802.11p DSRC و تراشه‌های ایمنی برپا نموده است تا یکپارچگی سریع راهکارهای نرم افزاری شرکت با بسترهای سخت‌افزاری خاص مشتریان تضمین گردد."

به گفته او، بواسطه مشارکت موفقیت آمیز در ETSI اروپا و آزمون‌های PlugFest وزارت حمل‌ونقل ایالات متحده و همچنین سایر آزمون‌های عملیات میدانی، محصول V2X شرکت ماربن به راهکار نرم‌افزاری کامل و قابل اعتمادی برای واحدهای OBU و RSU مورد استفاده در استقرار میدانی فناوری V2X تبدیل شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.