| کد خبر: 148359 |

حواشی حمل‌ونقل در شبکه‌های اجتماعی؛

◄ زمزمه به‌تعویق افتادن نصب سپهتن در خودروهای سواری کرایه

در چند روز گذشته خبرهایی از به تعویق افتادن نصب سپهتن بر روی سواری‌های کرایه برای بررسی کارشناسی‌تر و همه جانبه این اقدام، در فضای مجازی منتشر شده است که البته هنوز صحت آن مشخص نیست.

تین نیوز

پس از نصب سپهتن بر روی اتوبوس‌های مسافربری، از مدتی پیش خبرهایی از احتمال اجباری‌شدن نصب این سامانه روی خودروهای سواری کرایه نیز به گوش می‌رسید.

به گزارش تین‌نیوز، اگرچه این اقدام مخالفان زیادی نیز در بین رانندگان و مالکان خودروهای سورای کرایه داشت و حتی کمپینی نیز در این زمینه با نام «کمپین نه به سپهتن سواری کرایه» در فضای مجازی شکل گرفت که بنا به‌دلایل نامعلومی منحل شد اما به هر روی، آن‌چه تاکنون از خبرها بر می‌آمد حکایت اجباری شدن نصب این سامانه از ابتدای مهر ماه داشت.

اما در چند روز گذشته خبرهایی از به‌تعویق افتادن نصب سپهتن بر روی سواری‌های کرایه برای بررسی کارشناسی‌تر و همه‌جانبه این اقدام، در فضای مجازی منتشر شده است که البته هنوز صحت آن مشخص نیست.

به گزارش تین‌نیوز، در گروه‌های مرتبط با رانندگان خودروهای سواری و به‌خصوص در گروه پرجمعیتی که با نام «جان بر کفان بی‌ادعای جاده‌ها» پس از  انحلال کمپین «نه به سپهتن» تشکیل شده است، این خبر که « نصب سپهتن تا آبان ماه به تعویق افتاده» بازنشر شده و این پرسش را برای رانندگان ایجاد کرده است که آیا چنین خبری صحت دارد یا خیر؟ و در صورت صحت این خبر، آیا پلیس راه می‌تواند نسبت به اخذ یا پشت‌نویسی دفترچه رانندگان به‌دلیل عدم نصب این سامانه اقدام کند؟ 

در همین گروه همچنین پیام دیگری از  سوی یکی از اعضا منتشر شد که نویسنده این پیام خاطرنشان کرد: در تاریخ اول مهر یکی از همکاران ما در مجموعه تاکسی‌های بین‌شهری در ساعت 12:25 دقیقه در محور شمال به جنوب بزرگراه آزادگان با یک خودرو برخورد کرد و از عقب تا شیشه جمع شد. این تصادف سه مجروح شدید به جای گذاشت. پس از وقوع حادثه از ساعت 12/30 شروع به تماس به پلیس 110 شد و دو آمبولانس یک‌ساعت‌و‌نیم با بیمار در محل منتظر حضور پلیس بودند که پس از ناامیدی به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش تین‌نیوز، این کاربر نوشت: سوال این‌جانب این است که چرا پلیس در ساعت 14:20 و یک ساعت‌وپنجاه دقیقه بعد از حادثه در محل حضور یافت؟ و کروکی هم کشیده نشد. راننده تاکسی مقصر نبود اما دنبال کروکی چقدر باید بدود و از زندگی بیفتد؟ آیا زمان آن نرسیده در این مورد برای آسایش و امنیت جان مردم طرحی نو در انداخته شود؟

 

photo_2017-09-25_13-26-17photo_2017-09-25_13-26-25

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.