| کد خبر: 90517 |

رئیس‌کمیته میراثفرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، عنوان کرد:

◄چرخه اقتصادی بالای مدیریت شهری

تین‌نیوز| رئیس‌كمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ازچرخه اقتصادی بالای مدیریت شهری، خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری تهران، احمد حكیمی‌پور در ارتباط با مسائل مالی در گردش شهر تهران، اظهار داشت: نظارت باید بر مبنای سیستماتیك استوار باشد نه موردی و كار شورا، حمایت، هدایت و نظارت است و نظارت شورا، نظارتی فرآیندی است كه هم در سطح وجود دارد و هم در عمق و باید نظارت را قبل از اقدام اعمال کند و نظارت بعد از اجرا کارساز نیست.
 
وی با اشاره به این‌که اصل نظارت در شورا، مدیریت منابع و مصارف است، خاطر نشان کرد: باید در تهران، فرآیندی ایجاد شود تا كارهایی كه در شهرداری تهران انجام می‌شود، در كمترین مدت، با بهترین كیفیت و با پایین‌ترین قیمت صورت پذیرد و اگر كارها عكس این فرمول انجام شود، شورا كاری انجام نداده است.
 
حكیمی‌پور درادامه با بیان این‌كه «باید تلاش شود تا هزینه‌های تمام شده در امور شهری كاهش پیدا كند و این مهم به طور قطع از نظارت قابل آغاز شدن است و تهیه گزارش‌های نوبتی مالی از ساز و كارهای این نظارت است»، افزود: چرخ شهر باید بچرخد و انتظار شهروندان هم از شورا و مدیران‌شهری این است كه به نوعی عمل شود تا این کلان‌شهر به خوبی اداره و مدیریت شود.
 
عضو كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در تأكید بر این‌كه شورا ترجیح می دهد مسائل را به صورت كارشناسی و به دور از هیاهو دنبال شود، گفت: حاشیه‌ها آثار و تبعات خاص خود را دارند و اگر حواشی زیاد شود، امور از حالت عادی خارج می‌شود.

به گفته حکیمی‌پور، تمرین دموكراسی، زمان‌بر بوده و در شورای شهر مراقب هستیم تا رفتارها را طوری مدیریت كنیم كه اصل شورا لطمه وارد نشود و دلیل این امر به‌ویژه در تهران است و چه در شهرداری و چه در شورا، برخی هستند كه منافع آنها در غبارآلود كردن فضاست.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.