| کد خبر: 87395 |

توضیحات سازمان اتوبوسرانی اهواز در مورد یک خبر

تین نیوز | سازمان اتوبوسرانی اهواز در واکنش به خبر «اخراج رانندگان اتوبوسرانی در نوروز» توضیحاتی برای این خبرگزاری ارسال کرد.

سازمان اتوبوسرانی اهواز در واکنش به خبر منتشر شده در سایت این خبرگزاری با عنوان «اخراج رانندگان اتوبوسرانی در نوروز؛ تخریب آثار تاریخی در اهواز» که دوشنبه ۲۲ فروردین ماه جاری منتشر شد، توضیحاتی ارسال کرد.

در توضیحات سازمان اتوبوسرانی اهواز آمده است: در هر اداره، سازمان و ارگان دولتی یک سری شرایط و ضوابط كاری وجود دارد كه تمامی پرسنل ملزم به رعایت آن هستند. هر سازمانی دارای یک رسالت كاری در ارائه بهترین خدمت به مردم است كه این امر منوط به رعایت و عمل كردن به قانون و مقررات آن سازمان یا اداره است.

در ادامه این توضیحات آمده است: از آن جایی كه سازمان اتوبوسرانی تنها ناوگان حمل و نقل عمومی كلان شهر اهواز، وظیفه خطیر و مهم جابجایی و سرویس دهی به شهروندان را با افتخار برعهده دارد، لازم است پرسنل و كاركنان سازمان تابع شرایط و قانون و مقررات سازمان باشند.

در توضیحات سازمان اتوبوسرانی اهواز تصریح شده است: طبق ماده چهار آئین نامه انضباطی، انضباط عبارت است از بروز هر گونه رفتار و اعمالی كه موجبات تسهیل در اجرای مقررات فرهنگی، اجتماعی  محیط كار، بالا بردن روحیه همكاری، رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و نهایتا اجرای برنامه های شركت و رعایت مقررات پرسنلی و توسعه فعالیت های جاری و محیط كار را فراهم آورد و ماده پنج آیین نامه انضباطی كه هر گونه كوتاهی در انجام امور محوله و یا هرگونه فعل و ترک فعل كه موجب نقض مقررات انضباطی محل كار، بروز اختلال و بی نظمی در روند طبیعی كار، كاهش كمی و كیفی خدمات تولید، توجه و رعایت نكردن مسائل ایمنی افزایش ضایعات و ضرر و زیان و نقض شئونات اسلامی در محیط كار شود، تخلف نامیده می شود.

در این توضیحات عنوان شده است: سازمان با داشتن كمیته انضباطی و برگزاری منظم جلسات در طول سال نسبت به رعایت و اجرای مفاد قانونی اقدام كرده است. لازم به ذكر است سازمان مجددا برای افراد ذكر شده در سال جدید نسبت به برگزاری جلسات كمیته انضباطی اقدام و در حد امكان رفع مشكل خواهد كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.