| کد خبر: 168543 |

◄ رفتار عجیب رانندگان بی‌آرتی نواب-پارک‌وی

صبح امروز (شنبه 2 تیرماه) رانندگان اتوبوس‌های BRT خط نواب-پارک‌وی در اقدامی عجیب به‌جای تردد از خطوط ویژه BRT از مسیر عادی حرکت کردند که با توجه به ترافیک صبح گاهی، موجب نارضایتی مسافران و افزایش چشمگیر ترافیک بزرگراه چمران شد.

تین نیوز

صبح امروز (شنبه 2 تیرماه) رانندگان اتوبوس‌های BRT خط نواب-پارک‌وی در اقدامی عجیب به‌جای تردد از خطوط ویژه BRT از مسیر عادی حرکت کردند که با توجه به ترافیک صبح گاهی، موجب نارضایتی مسافران و افزایش چشمگیر ترافیک بزرگراه چمران شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، متأسفانه به‌دلیل نبود نظارت‌های دقیق و مستمر این اتوبوس‌های متخلف در اقدامی عجیب و تأمل‌برانگیز مسافران را در منتهی‌الیه سمت چپ اتوبان و در لاین سرعت پیاده می‌کردند. این اقدام باعث شد تا مسافرانی که می‌توانستند از روی گاردریل عبور کنند، از پله‌برقی استفاده کنند و کسانی که توان آن را نداشتند، پس از خروج از اتوبوس مجبور بودند تا عرض اتوبان را طی کنند.

مسئولان نظارت بر اتوبوس‌رانی و پلیس راهور با وجود وظیفه ذاتی هنوز در مقابل این‌گونه رفتارهای نابهنجار و خودسرانه به‌صورت منفعل عمل می‌کند و باید گفت برخی از رانندگان اتوبوس‌های بی‌آرتی هنوز الزام قانونی مسیر بی‌آرتی و اولویت حمل‌ونقل عمومی را درک نکرده‌اند و به‌طور خودسرانه تصمیم‌گیری و آن را اجرا می‌کنند.

این‌گونه اقدامات غیرمنطقی علاوه بر تلف شدن وقت مسافران زیادی که حمل‌ونقل عمومی را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند و همچنین ایجاد ترافیک سنگین در مسیر عادی اتوبان برای سایر شهروندان، خطرات جانی را نیز برای شهروندان به همراه دارد که درصورت روی دادن این اتفاق، هیچ مرجعی پاسخگو نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.