| کد خبر: 166515 |

◄ رضایت از طرح ترافیک جدید، آری یا خیر؟

با به تصویب رسیدن طرح ترافیک جدید از سوی شورای شهر، استانداری و فرمانداری و وزارت کشور، و اعلام آمادگی پلیس راهور تهران به منظور همراهی با شهرداری برای اجرای طرح ترافیک جدید، این طرح از هفته دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری به مرحله اجرا گذاشته شد.

تین نیوز

با نزدیک شدن به روزهای پایانی اجرای طرح ترافیک جدید، این سوال ایجاد می‌شود که آن‌همه تلاش برای راه‌اندازی طرح ترافیک جدید آیا نتیجه‌بخش بوده است یا خیر؟

مهرماه سال گذشته بود که طرح ترافیک جدید از سوی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به شورای شهر تهران پیشنهاد شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، با به تصویب رسیدن طرح ترافیک جدید از سوی شورای شهر، استانداری، فرمانداری و وزارت کشور، و اعلام آمادگی پلیس راهور تهران به منظور همراهی با شهرداری برای اجرای طرح ترافیک جدید، این طرح از هفته دوم اردی‌بهشت‌ماه سال جاری به مرحله اجرا گذاشته شد.

در گفت‌‌وگوئی که با معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران داشتیم، وی با ابراز رضایت از اجرای اولیه طرح، گفت: قضاوت را باید بر عهده مردمی گذاشت که ظرف 15 روز اخیر از طرح ترافیک جدید استفاده کرده‌اند.

محسن پورسیدآقایی با اشاره به این‌که خلوتی محدوده طرح ترافیک خود نشان از کارآمدی طرح ترافیک جدید دارد، اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی آزمایشی اجرای طرح ترافیک جدید، بررسی آمار و ارقام میزان کاهش تردد در طرح ترافیک مورد بررسی قرار گرفته و نتایج ان به زودی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

یک منبع آگاه در پلیس راهور نیز با صحه گذاشتن بر اظهارات معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، نتیجه اجرای طرح ترافیک جدید را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حال جمع‌بندی و بررسی میزان کاهش ترافیک در ارتباط با طرح ترافیک جدید شهرداری تهران هستیم.

عضوهیات رئیسه شورای شهر تهران اما در این‌باره به تین‌نیوز گفت: دو هفته از اجرای طرح ترافیک جدید می‌گذرد و قطعاً باید جمع‌بندی نظرات پلیس و شهرداری در این ارتباط صورت بگیرد، اما تا به این تاریخ متنی در این خصوص به شورای شهر ارسال نشده است.

زهرا نژادبهرام با اشاره به این موضوع که باید در نظر داشت که این طرح با کنار گذاشتن طرحی که 12 تا 13 سال بود اجرا می‌شد، گفت: نقاط قوت و ضعف این طرح باید به دقت مورد ارزیابی قرار بگیرد و طبیعی است که با مشکلاتی نیز همراه باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طرح جدید ترافیک با انتخاب شهردار جدید با وقفه همراه نخواهد شد، خاطرنشان کرد: با آمدن افشانی به عنوان شهردار جدید تهران طرح جدید ترافیک هم‌چنان اجرا خواهد شد و قطعاً وی به اجرای بهتر طرح ترافیک کمک خواهد کرد، زیرا ایشان برای کمک به بهتر شدن مدیریت شهر آمده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.