| کد خبر: 165047 |

◄ رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار‌می‌گیرند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در حاشیه مراسم تقدیر از رانندگان تاکسی بخش خصوصی شاغل در شرکت پانیذتاکسی‌مهر در جمع خبرنگاران به تشریح موضوع بیمه رانندگان تاکسی پرداخت.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در حاشیه مراسم تقدیر از رانندگان تاکسی بخش خصوصی شاغل در شرکت پانیذتاکسی‌مهر در جمع خبرنگاران به تشریح موضوع بیمه رانندگان تاکسی پرداخت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علیرضا قنادان با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن زندگی رانندگان تاکسی از مقوله بیمه، اظهار کرد: متاسفانه بیمه تامین اجتماعی موضوعی است که اکثر رانندگان تاکسی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که متاسفانه رانندگان تاکسی جدید خدمات بیمه‌ای دریافت نمی‌کنند، گفت: مشکل بیمه رانندگان به دلیل متوقف شدن بخشی از منابع مالی است که در گذشته از سوی دولت به بیمه تاکسیرانان تعلق می‌گرفت که متاسفانه مدتی است پرداخت نمی‌شود که زندگی رانندگان تاکسی را تحت تاثیر قرار داده است.

قنادان با تاکید بر این نکته که سازمان تاکسیرانی به سهم خود و برای کاهش بار منفی بیمه نشدن رانندگان جدیدالورود، کسانی را که دارای کارنامه هوشمند باشند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌دهد، افزود: در سامانه‌ای که به این منظور در نظر گرفته شده، متقاضیان می‌توانند اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

وی با اشاره به این مطلب که رانندگان تاکسی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت، افزود: بخشی از خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی و اعمال جراحی و مجموعه‌ای از خدمات قرار است به رانندگان ارائه شود و امیدوار هستیم رانندگان از آن رضایت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: توان شهرداری و سازمان تنها به این مقدار است و جا دارد تا دولت نیز برای حمایت از این قشر زحمت‌کش وارد این عرصه شود، ما به ازای هر تاکسیران حدود 200 تا 300 هزار تومان را تقبل کرده و آماده پرداخت آن هستیم، به نظر می‌رسد دولت نیز باید به این بخش ورود کند و منتظر هستیم تا ببینیم دولت چه هدیه‌ای را برای تاکسیرانان در نظر می‌گیرد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.