| کد خبر: 164003 |

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد:

◄ محدودیت رسانه‌ها در دریافت آرم طرح ترافیک

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران، جزئیات ثبت نام طرح ترافیک سال 97 خبرنگاران و اصحاب رسانه را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران، جزئیات ثبت‌نام طرح ترافیک سال 97 خبرنگاران و اصحاب رسانه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به این‌که در طرح جدید ترافیک به رسانه‌ها سهمیه طرح ترافیک تعلق نخواهدگرفت، اظهار کرد: یکی از مدارکی که خبرنگاران باید به منظور ثبت‌نام در طرح جدید ترافیک ارائه کنند، معرفی‌نامه رسمی از محل کار خود است.

وی تصریح کرد: معرفی‌نامه باید از سوی موسسه خبری یا یکی از تشکل‌های صنفی خبرنگاران صادر شده باشد.

قنبرنژاد با تاکید بر توجه مدیریت شهری به حقوق اصحاب رسانه، یادآور شد: مدارک اشتغال باید بیانگر اشتغال مستمر و یا بیمه تامین اجتماعی افراد خبرنگار باشد و یا خبرنگار بایستی دارای بیمه وزارت ارشاد بوده باشند و چنانچه بیمه آنها نزد انها موجود نباشد نباشد باید 10 آثار سه ماه پایانی سال 96 را ضمیمه مدارک خود در زمان ثبت‌نام باشند.

وی با بیان این مطلب که، «خبرنگاران باید مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک تحویل دهند»، افزود: در تلاش هستیم تا کسانی که خبرنگار هستند و مدارک کامل را به منظور ثبت‌نام برای دریافت آرم طرح ترافیک ارائه کرده باشند، تا حد ممکن آرم طرح ترافیک دریافت کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: درسال 97 برخلاف سنوات گذشته به مراکز خبری آرم طرح ترافیک تعلق داده نشده  و تنها خبرنگاران با شرایطی که اعلام شد آرم دریافت خواهند کرد، زیرا شورای شهر تهران تعداد محدودی سهمیه به این منظور در اختیار شهرداری قرار داده است. 

به گزارش تین‌نیوز، سامانه ثبت نام مجوز ورود به طرح ترافیک به نشانی my.tehran.ir راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند مشخصات خود را در این سامانه ثبت کنند و پس از ثبت نام کاربری و ارائه شماره تلفن و آدرس ایمیل خود نسبت به دریافت نام و کد کاربری اقدام کنند، پس از ثبت مشخصات فردی، مشخصات خودرو نیز در این سامانه ثبت می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.