| کد خبر: 161330 |

رئیس هیات علمی هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک:

برگزاری 60 نشست در بزرگترین رویداد علمی حوزه حمل و نقل در کشور

رئیس هیات علمی هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک از برگزاری 60 نشست در بزرگترین رویداد علمی حوزه حمل و نقل در کشور خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیات علمی هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک از برگزاری 60 نشست در بزرگترین رویداد علمی حوزه حمل و نقل در کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمود صفارزاده، رئیس هیات علمی هفدهمین کنفرانس مهندسی حمل‌و نقل و ترافیک گفت: کنفرانس بین‌‌المللی مهندسی حمل‌ و نقل و ترافیک تنها کنفرانس تمام عیار مهندسی حمل‌و نقل ترافیک در کشور است که در طول زمان بر کمیت و کیفیت آن افزوده شده است.

وی ادامه داد: امسال بالغ بر هزار مقاله به بخش علمی این کنفرانس ارسال شده است که ۱۷۰ مقاله از این تعداد به عنوان آثار برتر انتخاب شده که در طول کنفرانس ارائه می‌شوند و ۱۷۰ مورد هم در پوستر استفاده می‌شوند.

رئیس هیات علمی هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ و نقل و ترافیک با بیان اینکه در کنفرانس امسال حدود ۶۰ نشست علمی برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نشست‌ها در قالب محورهای کلی که مرتبط با حمل‌ و نقل و ترافیک هستند برگزار می‌شود که محورهای کلی شامل حمل‌ و نقل عمومی، حمل‌ و نقل پیاده‌‌‌محور، ایمنی ترافیک، طراحی هندسی معابر، آموزش و فرهنگ‌‌‌سازی ترافیک، قوانین و مقررات ترافیک، محیط زیست، توسعه پایدار و انرژی برگزار می‌شود که در نهایت در قالب ۱۲ محور اصلی این نشست‌ها در کنفرانس برگزار می‌شود.

صفارزاده درباره برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این کنفرانس نیز تصریح کرد: این کارگاه‌های تخصصی مرتبط با ارائه کارهای انجام شده در کشورهای خارجی به صورت بازه زمانی یک یا دو ساعته توسط اساتید دعوت شده به این کنفرانس برگزار می‌شود.

به گفته رئیس هیات علمی هفدهمین کنفرانس بین‌‌المللی مهندسی حمل‌ و نقل و ترافیک میزگردهایی نیز در این کنفراس برگزار می‌شود که مرتبط با مسائل و مشکلات حمل‌ و نقلی ما در استان‌ها و مشکلات حوزه حمل‌ و نقل است که در این میزگردها مدیران و پژوهشگران چالش‌های این حوزه را به بحث می‌گذارند.

وی درباره سخنرانان این کنفرانس خاطرنشان کرد: در این کنفرانس حدوداً ۱۵ سخنران کلیدی داریم و همچنین اساتید مختلفی از دانشگاه‌ها و مراکز معتبر علمی دنیا به عنوان مدعوین خارجی کنفرانس در کنار اساتید ایرانی به داوری و ارزیابی مقالات و نیز ارائه مطالب علمی می‌پردازند.

صفارزاده با بیان اینکه مهمانان این کنفرانس از ۱۰ الی ۱۱ کشور دعوت شده‌اند، ابراز داشت: اکثر مهمانان از کشورهای اتریش، آلمان، آمریکا، کانادا و اسپانیا هستند. همچنین مقالات نیز از کشورهای همجوارمان چون ترکیه، پاکستان و اردن دریافت شده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.