| کد خبر: 161256 |

◄ حمله به دفتر «اسنپ» در کرمان + عکس

درحالی‌که قرار بود تاکسی اینترنتی اسنپ از هفته آینده فعالیت خود را در شهر کرمان آغاز کند، دفتر این شرکت در شهر کرمان موردحمله قرار گرفت و تقریباً تمامی تجهیزات آن از بین رفت.

تین نیوز

درحالی‌که قرار بود تاکسی اینترنتی اسنپ از هفته آینده فعالیت خود را در شهر کرمان آغاز کند، دفتر این شرکت در شهر کرمان مورد حمله قرار گرفت و تقریباً تمامی تجهیزات آن از بین رفت.

به گزارش تین‌نیوز هنوز هویت مهاجمان به اسنپ کرمان مشخص نشده و در این‌باره اظهارات ضد و نقیضی گزارش شده است.

در این اقدام کارکنان اسنپ به‌شدت مورد ضرب و شتم قرارگرفته و دفتر اسنپ در کرمان تخریب‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر مرکزی اسنپ در تهران، مراحل قانونی شکایت از  افرادی که در این موضوع دخیل بوده‌اند در حال انجام است.

محمد مهدی‌نژاد، رئیس سازمان تاکسیرانی کرمان در این رابطه گفته اسنپ مجوز نرم‌افزاری را از وزارت صنعت و معدن دریافت کرده بود اما هنوز مجوز حمل‌ونقل درون‌شهری از سازمان تاکسیرانی نداشتند و به‌صورت غیرمجاز و خودسرانه اقدام به جذب راننده کرده بودند.

او البته حمله رانندگان زیر نظر این سازمان را به دفتر اسنپ رد کرد و گفت که «مکاتبه با دادستان انجام دادیم و دادستان نیز موضوع را به پلیس نیروی انتظامی ارجاع داده است و الان نیز موضوع از طریق کلانتری ابلاغ و درحال پیگیری است. اسنپ موظف است راننده‌های واجد شرایط را به‌کارگیرند.»

مسعودی، رئیس اتحادیه صنف اتومبیل کرایه کرمان در واکنش به این اتفاق می‌گوید که من ۴۰ دقیقه بعد از حادثه به محل رفتم و با تجمع حدود ۳۰ نفری از نیروی انتظامی و مردم مواجه شدم، نیروی انتظامی نتوانست کسی را بازداشت کند و همه آن‌ها فرار کرده بودند.

بااین‌حال مسعودی توضیح داد: علت این اقدام نارضایتی از قیمت خدمات اسنپ است؛ زیرا با اقدام اسنپ منافع برخی رانندگان تأمین نمی‌شود، منافع رانندگانی که چندین سال خدمت ارائه کرده‌اند و سبب شده غرور رانندگان جریحه‌دار شود به‌عنوان‌مثال یک مسیر که کرایه اصلی آن ۴ هزار تومان است را هزار تومان دریافت می‌کنند و این یعنی تخفیف ۷۵ درصدی که اصلاً درست نیست، قرار بود خودمان طرحی شبیه اسنپ را اجرا کنیم که تخفیف ۲۰ درصدی را در هر مسیر به مردم ارائه دهد. اسنپ مجوزهای لازم را هم‌کسب نکرده است.

از هفدهم بهمن‌ماه ثبت‌نام رانندگانی که می‌خواهند با اسنپ همکاری کنند در شهر کرمان آغاز شد و در این روز شرکت اسنپ به «کرمان نو» گفت که تا دو هفته دیگر به‌طور رسمی کار خود را در کرمان آغاز می‌کنند.

اگرچه در شهر کرمان دو تاکسی آنلاین به نام‌های هوبر و زوبر فعالیت می‌کنند اما اسنپ می‌تواند رقیبی جدی برای این دو شرکت باشد.

اگرچه شنیده می‌شود مدیران اسنپ نسبت به فعالیت در کرمان مردد شده‌اند اما صبح امروز همچنان در میدان کوثر تبلیغ برای ثبت‌نام رانندگان اسنپ ادامه داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.