| کد خبر: 158036 |

در گفت‌وگوهای جداگانه با این شبکه خبری، عنوان شد:

◄ نارضایتی مدیران دو فرودگاه تهران از آشفتگی حمل‌ونقل مسافر

با افزوده شدن به گستره تحت پوشش استارتاپ‌های جابه‌جائی مسافر در کلان‌شهر تهران و نفوذ آنها به بخش‌های مختلف از جمله تاکسیرانی فرودگاه‌ها، رانندگان تاکسی شاغل در آنها پس از بردن شکایات خود به دستگاه‌های مختلف، این‌بار دست یاری به سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دراز کردند اما، از نتیجه تجمع آنها در برابر ساختمان سازمان راهداری در دست نیست.

تین نیوز

با افزوده شدن به گستره تحت پوشش استارت‌آپ‌های جابه‌جائی مسافر در کلان‌شهر تهران و نفوذ آنها به بخش‌های مختلف از جمله تاکسیرانی فرودگاه‌ها، رانندگان تاکسی شاغل در آنها پس از بردن شکایات خود به دستگاه‌های مختلف، این‌بار دست یاری به سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دراز کردند اما از نتیجه تجمع آنها در برابر ساختمان سازمان راهداری اطلاعی در دست نیست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد با تائید نفوذ بیش از حد رانندگان اسنپ و تپسی در این فرودگاه گفت: تلاش‌ها به منظور دور کردن این دسته از خودروها و بازگشت کار به روال گذشتهتا به امروز به جایی نرسیده است.

مجتبی رحیمیان تصریح کرد: طی جلساتی که با مدیر فرودگاه برگزار شد، نتیحه آن شد که به دلیل نبود نظارت و مرجع پاسخگو بر فعالیت اسنپ و تپسی، اقدامی در کوتاه‌مدت نمی‌توان انجام داد.

وی با اشاره به اقساط سنگین تاکسی‌های هیبریدی تازه به  کار گرفته شده در خطوط تاکسیرانی فرودگاه‌ها، یادآور شد: تمامی تلاش‌ها در جهت بازگشت درآمد رانندگان تاکسی به میزان گذشته است که این مهم تنها با همراهی رانندگان امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی  شهر تهران نیز در گفت‌وگو با این شبکه خبری با اشاره به چگونگی تجمع رانندگان تاکسی در مقابل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اظهار کرد: نتیجه‌ای از تجمع روز گذشته به سازمان اعلام نشده و طبق اطلاع، تمامی حاضران در تجمع رانندگان تاکسی نبوده‌اند.

علیرضا قنادان با اشاره به عقد قرارداد میان فرودگاه و شرکت‌های حمل مسافر، گفت: طبیعتاً امتیاز برداشت مسافر با بخشی است که در قبال جابه‌جائی مسافر هزینه‌ پرداخت می‌کنند و در نهایت درآمد نیز باید عاید رانندگان این بخش شود.

وی در ادامه با انتقاد از نحوه عملکرد دو استارت‌آپ حمل مسافر یادآور شد: خرید خودرو خدمتی با قیمت 180 میلیون نشان از اهمیت موضوع برای رانندگان تاکسی دارد که به اهمیت رضایت مسافر توجه دارند و حضور غیر قانونی خودروهائی که از حداقل امکانات رفاهی برخوردار نیستند ظلم مضاعفی است که باید برای آن تدابیر دیگری اندیشید.

قنادان با بیان این‌که «با مدیر دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی در ارتباط با حذف حضور رانندگان اسنپ و تپسی صحبت شده است»، گفت: مدیران هر دو بخش اعلام کرده‌اند که از آشفتگی به وجود آمده به دلیل حضور رانندگان اسنپ و تپسی خسته شده و خواستار برچیده شدن بساط آشفتگی در بخش حمل مسافر شده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران مشکل عمده پس از حضور استارت‌آپ‌ها در حمل مسافر را مسافربرهای شخصی دانست و خاطرنشان کرد: امروز برای بررسی مشکلات و شنیدن مباحث رانندگان تاکسی به فرودگاه امام خمینی خواهیم رفت اما عزم بزرگ‌تری لازم است تا این مشکل برای همیشه از میان برداشته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.