| کد خبر: 157702 |

◄ تغییرات اساسی در صدور آرم طرح ترافیک سال آینده

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران حفظ سلامت مردم را مقدم بر درآمد از محل فروش آرم دانست.

تین نیوز

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران حفظ سلامت مردم را مقدم بر درآمد از محل فروش آرم دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مصطفی قنبرنژآد با اشاره به توقف فروش آرم طرح ترافیک در هفته گذشته، اظهار کرد: مدیریت شهری حفظ سلامت شهروندان را مقدم بر کسب درآمد دانسته و تا بازگشت هوا به وضعیت سالم، آرم روزانه برای ورود به محدوده طرح ترافیک را به متقاضیان عرضه نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: صدور آرم طرح ترافیک سالانه برای سال 97 با تغییرات اساسی  همراه خواهد بود، این طرح در حال بررسی و کار کارشناسی است.

قنبر نژاد با بیان این مطلب که «زمان ثبت‌نام طرح ترافیک سال ۹۷ بعد از اتمام بازنگری شورای شهر در این خصوص اعلام خواهد شد»، افزود: به دلیل درخواست شورای شهر تهران در خصوص بازنگری در طرح ترافیک شهر تهران تاریخ اعلام زمان شروع ثبت نام به تعویق افتاده است.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر دی‌ماه و با اتمام بازنگری کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران امکان ثبت‌نام در طرح ترافیک سال 97 آغاز شده و متقاضیان خواهند توانست با ورود به سایت نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران با یادآوری این‌که سهمیه تخصیص آرم از سوی شورای عال ترافیک مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعا نتایج بررسی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر هر چه باشد، این مرکز نیز بر اساس آن عمل خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، همه‌ساله ثبت‌ درخواست آرم طرح ترافیک در آبان تا دی‌ماه صورت می‌گرفت که امسال به دلیل حساسیت شورای شهر بر روی مقوله ترافیک و آلودگی هوا، ثبت‌نام تا بررسی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا به تعویق افتاده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.