| کد خبر: 144752 |

در گفت‌وگو با تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ راه‌اندازی نخستین خوابگاه ویژه بانوان راننده اتوبوس در پایانه جنوب‌تهران

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها از راه‌اندازی نخستین خوابگاه ویژه بانوان راننده اتوبوس در پایانه جنوب تهران ، خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها از راه‌اندازی نخستین خوابگاه ویژه بانوان راننده اتوبوس در پایانه جنوب تهران ، خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علیرضا صادقی گفت:  با وجود این‌که ساخت خوابگاه رانندگان در پایانه‌های مسافری تهران، از سال‌ها پیش موردتوجه بوده و خوابگاه‌های مجهزی در اختیار آقایان قرار گرفته، اما متاسفانه برای شش راننده خانم امکاناتی برای استراحت مهیا نشده بود و تاکنون استراحت‌گاه مناسب و درخور شأن خانم‌ها وجود نداشت.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، با بیان این‌که «یکی از دغدغه‌های اصلی از زمان ورود به سازمان، حل مشکلات مربوط به رانندگان بوده است»، تصریح کرد: داشتن استراحتگاه با امکانات مناسب، از مطالبات به‌حق این 6 بانوی راننده بود که با وجود مخاطرات و سختی‌های موجود، شغل شریف رانندگی اتوبوس را برای خود انتخاب کرده‌اند.

صادقی با تاکید بر ضرورت توجه به ایجاد امکانات رفاهی در پایانه‌ها برای رانندگان گفت: برآورده کردن حداقلی مطالبات رانندگان خانم، جزو وظایفی بود که ما باید هر چه سریع‌تر انجام می‌شد، خوشبختانه امروز این موضوع محقق شده و توانسته لبخند رضایت بر لبان همکاران زحمتکش ما در سیستم حمل ونقل بنشاند.

عضو هیات مدیره سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با اشاره به این‌که یکی از عوامل اصلی در وقوع سوانح رانندگی، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است، افزود: رانندگان به‌عنوان مهم‌ترین حلقه زنجیره اتصال چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر، قشر فراموش‌شده‌ای هستند که کمتر به مشکلات و دغدغه‌های آنان پرداخته شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: خوابگاه ویژه بانوان راننده اتوبوس در پایانه جنوب با داشتن امکانات رفاهی در اختیار آنها قرار گرفته است تا پس از مسافرت‌های طولانی در فاصله زمانی حضور در پایانه به استراحت کافی بپردازند که این امر علاوه بر تاثیرگذاری مفید در ارتقای سلامت روحی رانندگان، دقت و تمرکز آنان را در جاده‌ها افزایش خواهد داد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.