| کد خبر: 137197 |

یک‌سوم اتوبوس‌های کشور در قزوین تعمیر می‌شود

شهردار قزوین گفت: یک‌سوم اتوبوس‌های کشور در شهر قزوین تعمیر می‌شود که این مهم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و بیانگر عملکرد مطلوب سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین است.

تین نیوز

شهردار قزوین گفت: یک‌سوم اتوبوس‌های کشور در شهر قزوین تعمیر می‌شود که این مهم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و بیانگر عملکرد مطلوب سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین است.

 مسعود نصرتی در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی سه پروژه شهری که صبح امروز با حضور مسؤولان استانی و شهری برگزار شد، اظهار داشت: 26 اسفند ماه سال گذشته که به نام روز شهردار نامگذاری شده بود، در مرحله نخست خرید چند دستگاه اتوبوس صورت گرفت.

وی افزود: اکنون مرحله دوم خرید 40 دستگاه اتوبوس به اتمام رسیده و این دستگاه‌ها از امروز وارد حمل و نقل عمومی شهر قزوین می‌شود.

شهردار قزوین با اشاره به همایش جاده ابریشم در قزوین خاطرنشان کرد: قرارداد خرید دستگاه‌های اتوبوس برای استفاده حمل و نقل شهری در این همایش انعقاد شده و سال 95 و 96 اعتبارات لازم برای خرید آن‌ها صورت گرفته است.

نصرتی با بیان اینکه شهرداری قزوین در کنار شورای اسلامی شهر قزوین برای ارائه خدمات شهری به شهروندان قزوینی همکاری می‌کند، بیان کرد: همدلی، همدردی و اتحادی که بین این دو مجموعه است، موجب شده پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در شهر قزوین اجرا شود.

این مسؤول مطرح کرد: امروز بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها در توسعه حمل و نقل عمومی شهری صورت گرفته که ایجاد زیرساخت‌ها، ساخت تقاطع‌ها و بلوارها برای ارائه خدمات مناسب به مردم از جمله آن‌ها است.

* توقفگاه امام علی(ع) در زمان بحران مؤثر است

شهردار قزوین با اشاره به اینکه مساحت توقفگاه امام علی(ع) پنج هکتار است، تصریح کرد: فاز نخست این پروژه در گذشته افتتاح شده و امروز فاز دوم آن به بهره‌برداری رسید.

نصرتی ادامه داد: مساحت این توقفگاه قابل توجه است و در زمان بحران می‌تواند مورد استفاده مؤثر قرار گرفته و بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی یادآور شد: توقفگاه امام علی(ع) برای شهروندان قزوینی مزاحمت شهری ندارد و در دسترس آسان آن‌ها است به همین دلیل از اهمیت بسزایی در زمان بحران برای ارائه خدمات‌ به مردم دارد.

* آموزش‌های تعمیرات اتوبوس در قزوین ارائه می‌شود

شهردار قزوین اضافه کرد: با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مذاکرات لازم صورت گرفته که با توجه به احداث این توقفگاه، آموزش‌های تعمیرات اتوبوس و صدور گواهی‌نامه بازسازی اتوبوس به علاقمندان ارائه شود.

نصرتی افزود: اگر این مهم محقق شود، اقدام خوبی در شهر قزوین صورت گرفته و می‌تواند نتایج مطلوبی در راستای اشتغال‌زایی جوانان داشته باشد.

این مسؤول با اشاره به مراسم اربعین سال گذشته گفت: سال گذشته سه هزار اتوبوس از شهر قزوین برای جابه‌جایی زائران اربعینی به مرز کشور اعزام شده که در این سفر معنوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین برای ارائه خدمات حمل و نقل نقش بسزایی را ایفا کرده است.

شهردار قزوین افزود: یک‌سوم اتوبوس‌های کشور در شهر قزوین تعمیر می‌شود که این مهم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و بیانگر عملکرد مطلوب سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین است.

نصرتی با بیان اینکه شهرداری قزوین هر هفته چند پروژه را افتتاح یا به بهره‌برداری می‌رساند، عنوان کرد: این مهم با هدف ارائه‌ خدمات شهری بیشتر به شهروندان قزوینی و کسب رضایتمندی آن‌ها صورت می‌گیرد.

گفتنی است، این مراسم با شعار هر هفته چند پروژه برگزار شد و بر اساس آن طی هفته، چند پروژه به منظور افزایش ارائه خدمات شهری به شهروندان قزوینی افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.