| کد خبر: 126976 |

نوسازی تاکسیهای فرسوده در سطح کشور شتاب می‌گیرد

تین‌نیوز|  مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با ابین اینکه نوسازی تاکسیهای فرسوده در سطح کشور شتاب می‌گیرد گفت: استان اردبیل در طرح نوسازی نواگان تاکسیرانی در سطح کشور جزء استانهای برتر کشور در سال گذشته بوده است.
 

مسعود طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل در طرح نوسازی نواگان تاکسیرانی در سطح کشور جزء استانهای برتر بوده و مرکز اسقاط خودروهای فرسوده استان اردبیل نیز در راستای این موضوع فعالیت بسیار مستمر و تأثیرگذاری داشته است.

وی گفت: مرکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده استان اردبیل تعامل مناسبی با سازمان تاکسیرانی اردبیل داشته و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل نیز رضایت کاملی از نحوه فعالیت مرکز اسقاط استان اردبیل دارد و بنده به نوبه خود از مدیرعامل مرکز اسقاط خودروهای فرسوده استان اردبیل تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: برای ارتقای کیفیت و خدمات ارائه شده توسط سازمان تاکسیرانی، یک نرم‌افزار برای گوشی‌های طراحی شده است که در واقع این نرم‌افزار دارای 5 سوال بوده و مسافران با نصب این برنامه بر روی گوشی خود و اتصال به اینترنت می‌توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

طبیبی تصریح کرد: این طرح نظرسنجی در تاکسیهای شهری اردبیل اجرا می‌شود و مسافران با درج شماره پلاک تاکسی در برنامه مربوطه در این نظرسنجی شرکت کرده و با این کار گام اولیه در راستای سنجش رضایت‌مندی شهروندان از خدمات تاکسیرانی انجام می‌شود.

وی در رابطه با نوسازی تاکسیهای فرسوده نیز بیان کرد:  در راستای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی شهری کشور در سال گذشته 46 هزار و 600 دستگاه تاکسی جدید در سطح کشور تحویل متقاضیان شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.