| کد خبر: 101605 |

معاون حمل‌ونقل وترافیک شهرداری تهران، عنوان کرد:

◄ شناسایی رانندگان متخلف شخصی با نصب دوربین‌های هوشمند

 تین‌نیوز| معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران از شناسایی رانندگان متخلف شخصی با نصب دوربین‌های هوشمند در پایانه‌های تاکسی خبر داد.
 
به گزارش تین‌نیوز، سید مازیار حسینی با اشاره تضییع حقوق رانندگان تاکسی توسط رانندگان شخصی، اظهار داشت: درچند روز اخیر بازدیدی از مناطق جنوبی تهران به‌عمل آمد و از نزدیک با مشکلات رانندگان آشنا شدیم، متاسفانه بسیاری از آنان مسئله درگیری با رانندگان شخصی متخلف که حقوق آنان را تضییع می‌کنند را مطرح کردند.
 
وی در ادامه با تاکید بر این‌که این مشکل ابعاد جدی برای پروسه حمل‌ونقل شهری به شمار می‌آید، گفت: حضور رانندگان شخصی بی‌نام ونشان از جهت امنیت اخلاقی جامعه برای شهروندان مشکل آفرین است که بارها نمونه‌ای از این آسیب‌ها را در صفحه حوادث روزنامه‌ها درج شده است.  
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به این‌که درصد بسیاری از این آسیب‌ها توسط رانندگانی که بدون ثبت رسمی مسافران را جابه‌جا می‌کنند، انجام شده است، افزود: برای حل این مشکل نیازمند همکاری پلیس‌راهور هستیم زیرا، طبق قانون حمل‌ونقل مسافر توسط راننده شخصی ممنوع است، بنابراین به همکاری پلیس محترم راهور برای حل این معضل امیدوار هستیم.
 
به گزارش روابط‌عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، حسینی با درخواست از مردم به منظور پرهیز از استفاده از خودروهای مسافربر شخصی، ابراز داشت: علاوه بر مردم و پلیس برای حل این مشکل می‌توان با ابزارهای الکترونیک از حضور رانندگان شخصی در شهر جلوگیری کرد. 

معاون حمل‌ونقل ترافیک با اشاره به تصمیمات تازه معاونت حمل‌ونقل ترافیک برای حل این مشکل گفت: حل مساله دوربین و ابزار الکترونیک در پایانه‌ها برای شناسایی رانندگان تاکسی، یکی از راهکارهای کنترل معضل رانندگان شخصی است که درحال حاضر در حال مطالعه و بررسی است، بعد از مطالعات و بررسی‌های دقیق و کارشناسی دوربین‌های الکترونیک برای شناسایی رانندگان شخصی متخلف درپایانه‌ها نصب خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.