| کد خبر: 101576 |

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران، خبر داد:

◄ L. R. T، به کمک اتوبوسرانی می‌آید؟

تین‌نیوز| مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران از برنامه‌های این سازمان برای افزایش ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، پیمان سنندجی با اشاره به مطالعه برای راه‌اندازی LRT در تهران، اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اگر بتوان ناوگان حمل‌ونقل عمومی را افزایش داد، در واقع خدمات مطلوب و مناسب‌تری در بخش حمل‌ونقل عمومی خواهیم داشت.
 
وی در ادامه سخنان خود، افزود: برای سال تحصیلی جدید با توجه به اعلام آمادگی بخش خصوصی در زمینهٔ ورود اتوبوس‌های جدید در شهر تهران در زمینهٔ افزایش را خواهیم داشت.

سنندجی با بیان این نکته که افزایش 50 دستگاه اتوبوس برای بازگشایی مدارس در دستور کار این شرکت قرار دارد، تصریح کرد: اتوبوس‌های برقی از میدان خراسان، میدان شهدا نیز افزایش خواهد یافت که 64 اتوبوس دو کابین با ظرفیت بالا است.
 
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه تاکید کرد: نوسازی مینی‌بوس‌ها نیز از روز گذشته آغازشده که این امر می‌تواند ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی شهر تهران وی هم‌چنین ضمن اشاره به این موضوع که تا پایان سال جاری 450 دستگاه اتوبوس وارد حمل‌ونقل عمومی می‌شود، گفت: تا پایان سال جاری 450 دستگاه اتوبوس وارد حمل‌ونقل عمومی می‌شود و با این اتفاق ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا رقم 300 هزارنفری افزایش خواهد یافت تا سهولت دررفت و آمد برای مردم ایجاد شود.
 
سنندجی بابیان این‌که «استفاده از LRT موضوعی است که مطالعات بر روی آن در حال انجام است»، گفت: با افزایش بیش از ظرفیت تقاضا در بخش اتوبوسرانی در میان مدهای حمل‌ونقلی، استفاده از L.R.T مورد توجه قرار می‌گیرد تا با این کار از بروز برخی مشکلات جلوگیری به‌عمل بیاید و به همین جهت طرح استفاده از L.T.T در دست بررسی و مطالعه قرار گرفته است، که امید می‌رود به‌عنوان مد حمل‌ونقلی بتوان از ظرفیت LRT در تهران نیز استفاده کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.