| کد خبر: 96154 |

طرح تعریض جاده سیاه منصور دزفول آغاز شد

تین‌نیوز| معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول از آغاز طرح تعریض سه راهی جاده سیاه منصور در راستای کاهش سوانح رانندگی خبر داد.

 

عبدالحسین پوررکنی دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:به دلیل کم عرض بودن سه راهی جاده سیاه منصور تعریض این جاده در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی افزود:جاده مذکور در حال حاضر حدود شش متر عرض دارد که با تکمیل عملیات تعریض به 10.5 متر افزایش خواهد یافت.

پوررکنی گفت:باتوجه به تردد اهالی روستاها و کامیون های حامل شن و ماسه تعریض این جاده می تواند گام مهمی در جهت جلوگیری از حوادث رانندگی در این جاده باشد.

وی طول مسیر این جاده را پنج کیلومتر عنوان کرد و گفت:با استفاده از امکانات و ماشین آلات اداره راه وشهرسازی تاکنون تعریض 2 کیلومتر آن انجام شده و انتظار می رود عملیات تکمیل این جاده با مشارکت اتحادیه ماسه شویی و تامین اعتبار از سوی آنها به پایان برسد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در خصوص احداث دکل مخابرات در بخش های محروم سردشت و شهیون نیز گفت:سال گذشته افزون بر 170 میلیون ریال جهت آنتن دهی و نصب دکل مخابرات در روستاهای این 2 بخش اختصاص یافت.

وی همچنین از آغاز عملیات راهسازی روستای کول سیراب تا دارمدی بخش شهیون دزفول خبر داد وافزود:احداث جاده روستایی در منطقه سخت گذر روستای کول سیراب تا دارمدی در بخش شهیون دزفول آغاز شده و با هماهنگی اداره منابع طبیعی ، راه و شهرسازی و امور عشایر تاکنون 6 کیلومتر از این جاده 12 کیلومتری اجرا شد.

پوررکنی اظهار امیدواری کرد تا پایان مردادماه جاده سازی این مسیر که محل اتصال 9 روستای،کول سیراب،دره درویش مرد ، چال میران،برآفتاب تیتا،لوکلا،سر برد،برد مرد ازما،لوچر و دارمدی است اجرا شود.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول گفت:با توجه به وضعیت اعتبارات امسال اعتباری برای جاده سازی این مسیر تامین نشد لذا برای اجرای این طرح از امکانات و ماشین آلات راه وشهرسازی استفاده شده است.

وی گفت:باتوجه به اینکه اداره برق سال گذشته اقدام به برقدار کردن روستاهای بخش سردشت و شهیون کرده است با احداث جاده انتظار می رود برق رسانی به روستاهای این منطقه در دستور کار اداره برق دزفول قرار گیرد.

پوررکنی افزود:اراضی بسیاری در این مسیر وجود دارد که با جاده سازی و تردد اهالی امکان کشت آنها وجود دارد ضمن اینکه با تامین زیرساخت ها امکان ارائه خدمات به اهالی این روستاها نیز فراهم خواهد شد.

شهرستان دزفول با چهار بخش و حدود 500 روستا دارای 90 دهیاری است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.