| کد خبر: 89334 |

۱۰ پروژه راه روستایی در شهرستان هرسین در دست اجراست

تین نیوز | مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از در دست اجرا بودن ۱۰ پروژه راه روستایی در شهرستان هرسین خبر داد.


استاندار کرمانشاه که امروز چهارشنبه به شهرستان هرسین سفر کرده از پروژه احداث باند دوم جاده سه راهی هرسین به هرسین نیز بازدید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این بازدید، اظهار داشت: طول کل پروژه مسیر چهار خطه پلیس راه به هرسین ۲۴ کیلومتر است که در دو قطعه اجرا می شود.

عبدالله بهادری افزود: قرارداد قطعه اول به دلیل مشکلاتی که برای پیمانکار به وجود آمد فسخ شد که پس از آن کار قطعه دوم از کیلومتر ۱۰ به سمت هرسین شروع شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اسفند ماه سال ۹۳ از محل ردیف های متفرقه آغاز شده است، افزود: تنها از محل اعتبارات سال ۹۳ که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نقدینگی داشته به پیمانکار پرداخت شده است که بعد از آن در سال ۹۴ ردیفی نداشته، ولی امسال اگر بتوانیم از محل ردیف های متفرقه یا ماده ۱۸۰ به آن کمک می کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مبلغ قرارداد کل پروژه ۱۹.۵ میلیارد تومان است که پیمانکار تا کنون ۱۴ میلیارد تومان صورت وضعیت داده است. 

بهادری در ادامه اظهار داشت: در این پروژه به جای لایه های روکش آسفالت از بتن غلطکی به ضخامت ۱۷ سانتیمتر و یک لایه روکش ۴ سانتی روی استفاده می شود که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه ها را پایین می آورد و دوام و ماندگاری آن زیاد است.

وی یادآور شد: همزمان با این پروژه در شهرستان هرسین ۱۰ پروژه راه روستایی به طول ۳۱ کیلومتر نیز در دست اجرا است که پیشرفت ۶ پروژه بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد است.

بهادری افزود: ۴ پروژه دیگر نیز به تازگی انعقاد قرارداد شده که سیاست وزارت خانه این بود این پروژه ها دیرتر انجام شود تا اعتبارات آن به سال ۹۵ متصل شود.

وی خاطر نشان کرد: دو پروژه ساختمانی هم در این شهرستان داریم که شامل مجموعه فنی و حرفه ای هرسین و کتابخانه روستای چهر است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.