| کد خبر: 79555 |

تجهیز راهدارخانه‌های گیلان برای نوروز

تین نیوز | مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی گیلان از آغاز عملیات راهداری طرح نوروز ۹۵ در این استان خبر‌داد وگفت: با توجه به نزدیک‌شدن تعطیلات و آغاز فصل سفرهای نوروزی، ۴۸۱راهدار در قالب ۴۱ اکیپ فعالیت نوروزی خود را شروع کردند.


محمود ایران‌پرست از آغاز عملیات راهداری طرح نوروز ۹۵ در این استان خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات و آغاز فصل سفرهای نوروزی اداره‌کل راه و شهرسازی اقدامات لازم برای نصب بیش از هزار علامت ایمنی و همچنین آسفالت ۱۷۰۰کیلومتر از محورهای استان را شروع کرده‌است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه درباره فعالیت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان در زمینه طرح نوروزی سال ۹۵ اعلام کرد: این اداره‌کل با توجه به نزدیک‌شدن تعطیلات و آغاز شدن فصل جدیدی از سفرهای بین‌شهری در تلاش است تا در مدت باقی مانده تا نوروز کار تسطیح و تیغ‌زنی بسیاری از راه‌های اصلی و شوسه گیلان را به پایان برساند. بسیاری از پیمانکاران نیز در حال پاکسازی و آماده‌سازی راه‌های روستایی هستند که امیدواریم در ایام نوروز بتوانیم آنها را زیر بار ترافیک ببریم.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی گیلان درباره مبلمان کردن جاده‌های بین‌راهی  استان نیز گفت: در حال حاضر همکاران ما درحال شست وشوی جدول‌های بین‌شهری و تعمیر و نصب چراغ‌های چشمک‌زن و علایم ایمنی در جاده‌ها هستند. نصب بیش از ۵ هزار علامت هشداردهنده، ۱۰ هزار چشم‌گربه‌ای و تجدید خط‌کشی برخی از بزرگراه‌ها نمونه‌ای دیگر از اقدامات اداره‌کل در طرح نوروز ۹۵ است.

وی همچنین از برگزاری جلسه‌ای با شورای ترافیک استان خبر داد و گفت: در این جلسه برنامه زمان‌بندی شده راهداران برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نورزوی ارائه و بررسی می‌شود تا راهداران استان در مدت اجرای طرح نوروزی که از  ۲۸اسفندماه تا پایان فروردین ماه به طول می‌انجامد بهتر انجام وظیفه کنند. اگر چه در طول این مدت معاونان اداره کل راه وشهرسازی نیز به‌صورت نوبتی آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان هستند.

وی با تأکید براینکه برای اجرای این طرح نزدیک به ۲/۵میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده‌است گفت: امید است با اجرای این اقدامات و افزایش ایمنی محورها شاهد کاهش قابل توجهی از تصادف‌ها در سطح محورهای استان باشیم.

طرح راهداری نورزی در سراسر کشور هر سال از اسفندماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه در جاده‌های کشور از سوی وزارت راه وشهرسازی به اجرا درمی‌آید.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.