| کد خبر: 77225 |

آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه عمرانی در جنوب استان کرمان

تین نیوز | مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان جنوبی از شروع ۶ پروژه جدید در این منطقه خبر داد و گفت: درحال حاضر مطالعات سه پروژه دیگر نیز در جنوب استان کرمان به پایان رسیده و آماده برگزاری مناقصه است که بعد از این مرحله، عملیات اجرایی آنها نیز به سرعت آغاز می‌شود.
 

محمد ساردویی در خصوص ۹ پروژه جدید جنوب استان کرمان بیان کرد: از این ۹ پروژه، ۶ طرح آن هم‌اکنون آغاز شده و در حال اجراست و سه طرح دیگر برای برگزاری مناقصه آماده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان جنوبی در این‌باره افزود: ساخت دو پل ورودی شهر جیرفت به نام‌های سرجاز به طول ۳۷۰ متر و جنگل‌آباد به طول ۱۶۷ متر و همچنین ساخت بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی جیرفت ازجمله پروژه‌های آماده برای مناقصه و اختصاص اعتبار هستند که در صورت انجام این مراحل عملیات ساخت آنها به سرعت آغاز می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر نقش مهم ساخت این بیمارستان تخصصی برای شهرستان جیرفت اضافه کرد: منطقه ساخت دو پل نام‌برده نیز از نقاط حادثه‌خیز در بزرگراه خلیج فارس به شمار می‌رود که معمولا نزدیک به ۲۰ کیلومتر ترافیک را در این محور ایجاد می‌کند، در نتیجه ساخت آنها نیز برای مردم منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان جنوبی ساخت پل سقدر به طول ۶۰ متر در وسط بزرگراه جیرفت - سه راهی بم و همچنین قطعات یک و ۶ این محور را نمونه‌ای از پروژه‌های در حال اجرا در این منطقه اعلام کرد و گفت: در صورت تأمین اعتبار پل سقدر تا ۶ ماه دیگر و دو قطعه بزرگراه جیرفت - سه‌راهی بم تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند که با افتتاح قطعات یک و ۶ این بزرگراه درکل ۴۵ کیلومتر از محور به بهره‌برداری رسیده و ۱۰ کیلومتر دیگر باقی‌می‌ماند که مناقصه آن نیز تا سال آینده برگزار می‌شود.

ساردویی قطعه دوم محور کهنوج - رودان را نمونه‌ای دیگر از طرح‌های درحال اجرای جنوب استان کرمان اعلام کرد و افزود: قطعه اول این محور ۲۵ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر آن تاکنون افتتاح شده و هشت کیلومتر باقی‌مانده نیز در حال احداث است. ضمن این که اعتبارات قطعه دوم به طول ۲۵ کیلومتر نیز از سوی وزات راه و شهرسازی تأمین شده و پروژه در حال اجراست.

این مقام مسئول عملیات چهارخطه‌کردن ۶ کیلومتر از بزرگراه ورودی شهر منوجان و بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد را نیز دو مورد دیگر از پروژه‌های اجرایی نام برد و افزود: مرحله فونداسیون ساخت این بیمارستان به پایان رسیده و اجرای اسکله آن آغاز شده که با سرعت مناسبی از سوی پیمانکار در حال انجام است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.