| کد خبر: 7684 |

نماینده بوشهر در بازدید از اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان اعلام کرد:

حمایت نمایندگان استان بوشهر از زیرساخت های حمل و نقل در مجلس

تین نیوز |  عبدالكریم جمیری نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اداره كل حمل ونقل و پایانه های استان بازدید كرد و با روند فعالیت های بخش حمل و نقل آشنا شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پايانه های استان بوشهر، جمیری ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره كل حمل ونقل و پایا نه ها در جلسه ای با سید حمید رضا علم مدیر كل حمل ونقل و پایا نه ها از روند جابجایی كالا،مسافر و ترانزیت و ترافیك در سطح استان و همچنین چگونگی عملكرد سامانه های هوشمند حمل ونقل آگاه و عملكرد حمل ونقل را مطلوب ارزیابی كرد.

نماینده بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی،بخش حمل ونقل را زیربنایی ترین نیاز جامعه عنوان كرد و گفت:نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند تا حمایت های لازم را برای توسعه زیرساخت های حمل ونقل به عمل آورند.

جمیری افزود: رشد و توسعه بخش حمل ونقل جاده ای زمینه ساز توسعه سایر بخش های اجتماعی می شود.

وی تصریح كرد: اقدامات خوبی در بخش حمل ونقل خصوصاً بخش تجهیز محورهای ارتباطی به سامانه های هوشمند صورت گرفته كه باید با توسعه و تعمیم آن و با استفاده از فن آوریهای جدید زمینه بهره مندی و بهره وری بیشتر بخش حمل ونقل را فراهم آورد.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید ازاداره كل حمل ونقل و پایانه ها در مركز مدیریت راههای این اداره كل حضور یافت و از نزدیك با نحوه كار و اطلاعات و داده های دوربین های هوشمند نظارت تصویری و سامانه های تردد شمار آنلاین قرار گرفت.

در جریان بازدید نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی همچنین سیدحمیدرضا علم مدیر كل حمل ونقل و پایانه های استان طی گزارشی ضمن تشریح دست آوردهای چند سال اخیر اداره كل حمل ونقل و پایانه ها در سطح ملی و استانی گفت:بخش حمل ونقل جاده ای با خدمت دهی مطلوب به مردم و انجام اقدامات زیربنایی توانسته است رضایت مندی مردم و مسئولان را فراهم آورد.

وی افزود: تلاش خادمان مردم در بخش حمل ونقل جاد ه ای در سالهای اخیر سبب شده این بخش در تمامی شاخص ها خصوصاً شاخص های ایمنی،ترانزیت كالا و بهره گیری از سامانه های حمل ونقل هوشمند مقام های شایسته ای را در كشور كسب نماید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.