| کد خبر: 73128 |

صنعت حمل ونقل جاده‌ای فرصت خوبی برای رشد اقتصادی است

تین نیوز |  استاندار زنجان گفت: صنعت حمل ونقل جاده ای می تواند فرصت مغتنمی برای رشد اقتصادی استان زنجان باشد.


جمشید انصاری اعلام کرد: باید از ظرفیت حمل ونقل جاده ای استفاده بیشتری شود، این صنعت می تواند فرصت مغتنمی برای رشد اقتصادی استان زنجان باشد.

و ی اظهار کرد: حمل و نقل  جاده ای صنعتی توانمند است که در مناسبات فرهنگی‌، اجتماعی و اقتصادی کشور و به تبع آن استان زنجان نقش و جایگاه ویژه ای دارد‌، این صنعت یکی از شاخص های موثر در پیشرفت و ترقی یک کشور در تمام زمینه‌ها است و توجه به حمل و نقل و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری آن یکی از اصول واجب و ضروری است.

استاندار زنجان گفت: برخورداری از شبکه و سیستم حمل ونقل جاده ای ایمن‌، سریع‌، کارآمد و مبتنی بر علم و دانش روز دنیا از عوامل زمینه ساز توفیق کشورها در عرصه تولید‌، بازرگانی داخلی و خارجی و شناساندن تمدن و فرهنگ است.

انصاری با برشمردن نقش مهم حمل ونقل جاده ای در رشد و پویایی اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: صنعت حمل و نقل جاده ای از گسترده ترین زیر ساخت های توسعه ای کشور در حوزه اقتصاد به شمار می رود که توجه به این بخش آثار و نتایج مثبتی به همراه دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه استان زنجان، بهره گیری مناسب از حمل ونقل جاده ای زنجان می تواند در توسعه استان بسیار کارآمد باشد و تخصیص اعتبارات و برنامه ریزی صحیح و هدفمند در حوزه حمل و نقل جاده ای به توسعه، شکوفایی و پویایی این صنعت و به دنبال آن استان منتهی می شود.

وی به روند کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در استان زنجان اشاره کرد و گفت: کاهش تلفات جاده ای در استان زنجان روند مطلوب و خوبی داشته است ولی هنوز تا رسیدن به حد ایده آل فاصله زیادی دارد و باید با بهره گیری از روشهای نوین و استفاده از تکنولوژهای روز دنیا در کنار فرهنگ سازی به سمت نقطه صفر دراین بخش حرکت کرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه موضوعاتی مانند توسعه و رشد مراکز و مجتمع های خدماتی و رفاهی نیز باید در این صنعت مورد توجه قرارگیرد افزود: بی شک ارائه خدمات مطلوب توسط مجتمع های خدماتی و رفاهی استان می تواند نقش مهمی در جذب مسافر از استانهای همجوار داشته باشد و این مسئله با توجه به محورهای مواصلاتی استان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و باید مسئولان و دست اندرکاران این حوزه به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.