| کد خبر: 73063 |

کلیه راه‌های ارتباطی کهگیلویه وبویراحمد باز است

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش راهداران و علیرغم بارش برف طی شبانه روز گذشته، کلیه محورهای ارتباطی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

حسن فدایی با اشاره به به بارش برف طی شبانه روز گذشته افزود: با تمهیداتی که پیش از آغاز فصل بارندگی‌ها انجام شد خوشبختانه امروز با وجود بارش برف کلیه محورهای ارتباطی استان باز است.

وی اظهارکرد: لایروبی، بهسازی و ترمیم جاده‌ها و رفع نقاط حادثه خیز بویژه در نقاط کوهستانی که احتمال ریزش کوه در آن وجود دارد از جمله اقدامات راهداری پیش از آغاز بارندگی‌ها بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به عملیاتی که نسبت به بهسازی و بهینه‌سازی جاده‌ها انجام شده است، امیدواریم امسال نیز راهداران و سایر ارگان‌های دست‌اندرکار جاده، عملکرد مناسبی برای افزایش هر چه بیشتر ایمنی داشته باشند.

فدایی تصریح کرد: طبق آخرین گزارشات از راهدارخانه‎های سراسر استان در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و عبور و مرور به صورت عادی جریان دارد.

وی ادامه داد: تمامی اکیپ‎های عملیاتی و راهداری‎های استان برای مواجهه با شرایط اضطراری و اجرای عملیات در محورهای ارتباطی آمادگی لازم را دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 33334420- 074 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.
فدایی اظهار کرد: 279 نیروی راهداری با 218 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در 23 راهدارخانه ثابت و سیار کار بازگشایی مسیرهای برفگیر را در طول شبانه روز انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: می‌طلبد شهروندان با توجه به اطلاع رسانی و برفگیر بودن مسیرهای ارتباطی در مناطق سردسیر از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت تردد زنجیرچرخ و وسایل گرم کننده همراه خود داشته باشند.

در محورهای کوهستانی استان کهگیلویه وبویراحمد 21 گردنه برفگیر و سخت‌گذر وجود دارد. بیش از 5000 کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی در این استان وجود دارد که بیش از 3000 کیلومتر از این میزان در مناطق کوهستانی و برفگیر قرار دارند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.